روشن شدن مشعل افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای درمجتمع سما شیروان

همزمان با هفته تربیت بدنی، افتتاحیه چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور بیش از هزار و دویست دانش آموز سمایی و جمع کثیری از مسئولین شهرستان و استان خراسان شمالی با میزبانی معاونت سما شیروان در مجتمع ورزشی فلسطین برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۶۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، آیین برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای هر ساله با اهداف ایجاد سلامتی جسم و روح، تندرستی و شاداب سازی فضای آموزشی مدارس در سه بخش افتتاحیه، برنامه های ویژه ورزشی و مسابقات مختلف دانش آموزان و کارکنان در طی سال و اختتامیه در مدارس سما واحد برگزار می شود.

در این مراسم رئیس سما شیروان پس از خوشامد گویی و تبریک هفته تربیت بدنی اظهار کرد: " مجتمع سما با بیشترین آمار دانش آموزان شهر، همواره پیشتاز در برترین ها و از جمله مسأله مهم ورزش بوده است. "

حمید نجف زاده، با بیان اهمیت والای ورزش در تعلیم و تربیت، ورزش را میدان گاه تربیت جسم و روح خواند و ادامه داد: " توپ، تور، و زمین،هریک نمادی از بودن و شدن و ماندن اند. توپ، همان هدفهای زندگی، و امید و آرزوهایی است که در روح و جان هریک از ما، تنیده شده اند

تور، همان موانع و پستی و بلندی های زندگی هریک از ماست، که باید با قدرت و قوت، و با تمرین و ممارست، از این موانع، عبور کنیم.

و زمین، میدان تاخت و تاز، و افتادن و برخاستن، و بردن و باختن من و شماست، تا از پیروز شدن لذت ببریم، و از باختن، پند بگیریم. "

وی افزود:" امروز، برآنیم تا، آمال و آرزوهایمان را، با نشاط و شادابی، در میدان ورزش، ورق بزنیم، و توپ مهربانی را، با هدف همدلی و تندرستی،به سوی تور وفاداری،با قدرت و قوت،هدایت کنیم، و کبر و غرور را که آفت جوانمردی است،از حریم پاک ورزش،بزداییم. "

به گفته روابط عمومی واحد سما، اجرای حرکات ایروبیک، نمایشی، رزمی و ورزشی، اجرای نمایشی سرود المپیاد، قرائت سوگند نامه، رژه تیم های مختلف ورزشی دانش آموزی از مقابل جایگاه، روشن کردن مشعل المپیاد، ایجاد ایستگاههای ورزشی و جاده سلامتی از اهم برنامه های این مراسم بود.

گفتنی است، این افتتاحیه با حضور فرماندار، شهردار، مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهر، رئیس سما استان خراسان شمالی، رئیس آموزش و پرورش به همراه جمع کثیری از مسئولین همراه، خبرنگاران و همچنین معاون دانشگاه در امور سما، مدیران، معاونان، کارکنان واحد و بیش از هزار و دویست نفر دانش آموز سما و تنی از اولیا برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار