مدیرکل ورزش و جوانان گلستان

روشن کردن مشعل سومین المپیاد ورزشی گلستان توسط فرهاد قائمی

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از روشن کردن مشعل سومین المپیاد ورزشی گلستان توسط فرهاد قائمی والیبالیست سرشناس تیم ملی والیبال کشورمان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۴۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
روشن کردن مشعل سومین المپیاد ورزشی گلستان توسط فرهاد قائمی

به گزارش پانا از استان گلستان،بهمن طیبی اظهار کرد: مراسم افتتاحیه سومین المپیاد ورزشی استان، 30 فروردین ماه با حضور استاندار گلستان از ساعت 17 در مجموعه ورزشی شهدای گلستان روستای کریم‌آباد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فرهاد قائمی والیبالیست سرشناس تیم ملی والیبال کشورمان که یکی از افتخارآفرینان استان گلستان است، مشعل این دوره از المپیاد ورزشی را روشن خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: همچنین میکائیل تاجر، ملیحه خدمتی، زهرا شوشتری، فاطمه حسام، نوید طاهری‌راد، پدرام فخفوری از جمله ورزشکاران و قهرمانان استان هستند که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی افتخارات فراوانی کسب کرده و در این مراسم حاضر خواهند بود و حمل پرچم این دوره از مسابقات را بر عهده خواهند داشت.

طیبی بیان کرد: روزهای گذشته لباس حضور در این دوره از مسابقات برای چهار هزار ورزشکار، مربی و سرپرستان تیم‌های ورزشی توزیع شد و تمامی تیم‌ها و بازیکنان و ورزشکاران با لباس‌های یک شکل و منظم در مسابقات حاضر می‌شوند.

وی گفت: با همکاری صدا و سیمای مرکز گلستان، مراسم افتتاحیه به صورت زنده و مستقیم از شبکه استانی پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار