دستگيري سارق حرفه اي داخل خودرو با 59 فقره سرقت در نیشابور

پلیس شهرستان نیشابور با دستگیری سارق حرفه اي داخل خودرو پرده از 59 فقره سرقت برداشت

کد مطلب: ۶۷۶۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی . "حسين بيات مختاري" فرمانده انتظامی نيشابور گفت: در پي گزارش چند فقره سرقت اشياء قيمتي و وجوه نقد از داخل خودرو در محدوده اماكن گردشگري شهر نیشابور موضوع در دستور كار پليس آگاهي این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: كارآگاهان دايره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت ها تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز و سرانجام با استفاده از سرنخ های بجامانده متهم را كه داراي بيش از ده فقره سوابق كيفري و اهل یکی از شهرهای همجوار بود را شناسايي و پس از هماهنگي قضائي در اقدامی غافلگيرانه و ضربتي دستگير کردند.

بیات مختاری تصریح کرد: متهم 45 ساله در مواجهه با ادله و مستندات پليسي به 59 فقره سرقت داخل خودرو (10 فقره سرقت در نيشابور، 5فقره سرقت در شهر كاشمر، 10 فقره سرقت در شهر شاهرود، 20 فقره سرقت در شهر يزد، 7 فقره سرقت در جاده كرج-چالوس و 7 فقره سرقت داخل خودرو در شهر قوچان) اعتراف و اعلام داشت اين سرقت ها را با استفاده از يك دستگاه خودرو پرايد اجاره اي انجام داده است.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اشاره به معرفي متهم به دادسرا به شهروندان توصيه كرد: از گذاشتن وجوه نقد و اشياء قيمتي در داخل خودرو در زمان پارك جدداً خودداري و با عمل به توصيه هاي پليس زمينه ارتكاب جرایم را از سارقان سلب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار