اعزام دانش آموزان ناحیه یک شهرری به اردوی راهیان نور

اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی ناحیه۱ شهرری به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شد.

کد مطلب: ۶۷۶۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، ۲۰۰ نفر از دانش آموزان دبیرستانهای دوره دوم متوسطه مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک ری به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

در این مراسم که با بدرقه رئیس و شورای معاونین و کارشناسان اداره این منطقه همراه بود دانش آموزان به همراه مربیان خود با شوری وصف نشدنی راهی مناطق جنگی غرب کشور شدند.

دانش آموزان ضمن دریافت بسته های فرهنگی از برنامه های اجتماعی، فرهنگی، تفریحی و سایر برنامه های تدارک دیده شده،نیز استفاده می کنند و در پایان خاطرات خود را به صورت سفرنامه می‌نویسند که برای آنها نیز جوایزی اختصاص می‌یابد.

نصیری رئیس اداره با بیان اینکه این اردو اولین اعزام دانش آموزان شهرری است، گفت: پس از این نیز سه اردوی دیگر برگزار خواهیم کرد که دو اردو مربوط به دانش آموزان دختر و دو اردو نیز مربوط به دانش آموزان پسر است و در کل امسال هزار نفر اعزام خواهیم داشت.

وی بر اهمیت نقش اردوی راهیان نور در میان دانش آموزان تاکید کرد و افزود: هدف از اعزام کاروان ‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی، تبیین ایثارگری‌های رزمندگان اسلام، ترویج فرهنگ مقاومت، حفظ روحیه ایثار و همچنین تشریح ارزش های دفاع مقدس است.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار