کارگاه توانمندسازی معاونین و مربیان پرورشی ناحیه یک کرج برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک کرج از برگزاری کارگاه توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در کانون امام علی (ع) خبر داد.

کد مطلب: ۶۷۶۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد

فرزاد شعبانی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک کرج درگفتگو با خبرنگارپاناگفت : همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و به منظور ارتقاء سطح علمی معاونین پرورشی و بررسی آسیبها و چالشها، نقاط قوت و ضعف فعالیتهای پرورشی کارگاه توانمند سازی با حضور مسعود مهرانی نیا معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل در کانون امام علی (ع) خبرداد.

مهرانی نیا معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش بر اهمیت و ضرورت فعالیتهای پرورشی درمدارس تاکید نمود و گفت : درفعالیتهای پرورشی باید حرکت و پویایی جریان داشته باشد و مشارکت دانش آموزان در نشستهای سیاسی، فعالیتهای گروهی، تشکیلات دانش آموزی و ... باید درمدارس قابل اجرا و پی گیری باشد .

انتخابات شوراهای دانش آموزی، پرسش مهر ریاست جمهوری ، مسابقات فرهنگی و هنری ، تعاونیهای آموزشگاهی، اردوهای دانش آموزی، تشکیلات دانش آموزی و ... از مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار