افزایش ورود گردشگران به استان کردستان

خبر گزاری پانا: مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا کنون برحضور تعداد مسافران در محل های اسکان، هتل ها و سایر مناطق اسکان مسافران افزایش یافته‌است.

کد مطلب: ۶۷۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا، فرهاد میمنت آبادی مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا کنون برحضور تعداد مسافران در محل های اسکان، هتل ها و سایر مناطق اسکان مسافران افزایش یافته‌است.

میمنت آبادی گفت: در بین شهرستان‌های مختلف استان سنندج، بانه، مریوان و سقز به ترتیب بیشترین آمار مسافرین نوروزی امسال را به خود اختصاص داده‌اند.

وی به تمهیدات ستاد تسهیلات نوروزی استان برای اسکان و اقامت مهمانان اشاره کرد و افزود: در دومین روز سال کلیه مراکز اسکان دائم و موقت در شهرهای سنندج، بانه، سقز و مریوان به دلیل حجم بالای ورود گردشگران و مسافران نوروزی به استان به صورت کامل و صد درصد تکمیل بوده و در شهرهای مرزی بانه و مریوان علاوه بر مدارس، سالنهای ورزشی و مساجد از مدارس روستایی نزدیک به شهرهای فوق نیز استفاده گردید و پیش بینی می شود در این هفته همچنان گردشگران رودی در سطح استان افزایش یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار