سرپرست جدید خبرگزاری پانا:

با به اشتراک گذاشتن تجربه هایمان به اعتلای پانا کمک کنیم

سرپرست جدید خبرگزاری پانا گفت: دوری از حواشی و حرفه ای گری 2 رکن اصلی در فعالیت‌هاست.

کد مطلب: ۶۷۵۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، مریم جمشیدی در آیین تکریم ومعارفه مدیرمسئول پیشین و سرپرست فعلی خبرگزاری پانا، ضمن ابراز خرسندی حضور در مجموعه خبرگزاری پانا، عنوان کرد: امیدوارم در این تجربه جدید با همکاری تحریریه پانا و بهره گیری از تجارب گذشته و اشتراک گذاری آن با یکدیگر در راستای منافع نظام ، دولت و آموزش و پرورش و از همه مهم تر سازمان دانش آموزی تلاش کنیم تا پانا را به نقطه شایسته برسانیم.

وی ادامه داد: تاکید من بر این است تا تصمیم گیری برای افراد بعد از شناسایی کامل افراد و براساس معیارهای حرفه ای باشد و حتی جهت گیری سیاسی نیز در این مورد دخیل نباشد.

سرپرست جدید خبرگزاری پانا اظهارکرد: حرفه ای گری و دوری از حاشیه سازی اساس کار من است چراکه حواشی انرژی انسان را برای رسیدن به اهداف می‌گیرد؛ به همین خاطرهمواره از کار حرفه ای و بدون حاشیه حمایت کرده ام.

در این مراسم امیر اسماعیلی مدیر مسئول سابق پانا از همکاری با این مجموعه خبری تشکر کرده و آرزوی موفقیت برای مسئول جدید این خبرگزاری داشت.

گفتنی است؛ در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیرو هدایایی از زحمات امیر اسماعیلی تقدیر شد همچنین حکم سرپرست جدید به مریم جمشیدی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار