استاندار البرز مطرح کرد:

تشکیل کارگروه ویژه رفع موانع شرکت‌های دانش‌بنیان در البرز

خبرگزاري پانا؛ استاندار البرز گفت: در راستای تحقق شعار سال، کارگروه رفع موانع شرکت‌های دانش‌بنیان در استان البرز تشکیل خواهد شد.

کد مطلب: ۶۷۴۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از البرز، محمدعلی نجفی امروز در حاشیه رونمایی از بزرگترین ماشین نیتروژن‌دهی پلاسما در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: با توجه به اهمیت تولید و اشتغال لازم است به پارک علم و فناوری توجه ویژه داشت .

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی افزود: تمامی گروه‌هایی که در حوزه خصوصی و عمومی فعالیت دارند می‌توانند از این فرصت استفاده کنند .
استاندار البرز تصریح کرد: سعی داریم نشست‌هایی مستمر و‌مفید در رابطه با تقویت مسائل دانش‌بنیان با هدف اقتصاد مقاومتی انجام شود .

نجفی با اشاره به رقابت‌هایی که پیش از این در بحث واردات و تولیدات شرکت‌های خارجی داشته‌ایم، بیان داشت: سعی داریم با حمایت بخش دولتی به رقابتی سالم در میان جوانان با انگیزه و‌خوش ذوق بپردازیم .

وی اظهار داشت : دانش‌پژوهان از پتانسیل خوبی برخوردار هستند، جوانانی که علاقمند به تولیدات نوین هستند مورد حمایت قرار می‌گیرند چرا که دولت بر این مهم تأکید کرده است .

استاندار البرز در پایان خاطرنشان کرد: در راستای اهداف شعار سال 96، کارگروه ویژه رفع موانع شرکت‌های دانش‌بنیان در البرز تشکیل شود .

انتهای پیام /

امير حسين خادمي

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار