مربی تیم ملی تکواندو در گفت و گو با پانا:

با تزریق نیروی جوان ترکیب اصلی را پیدا می کنیم/مردانی مدال می گیرد

علیرضا نصر آزادانی گفت: با تزریق نیروهای جوان در هر گرندپری عملکرد بهتری خواهیم داشت تا ارنج اصلی تیم را پیدا کنیم.

کد مطلب: ۶۷۴۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا نصر آزادانی در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره وضعیت تکواندوکاران برای حضور در گرندپری لندن گفت: این سومین مسابقات گرندپری ماست، همانطور که می دانید مسابقات گرندپری از سطح بسیار بالایی برخوردارند و همه تکواندوکارهایی که در این رقابت ها حضور پیدا می کنند از بهترین های جهان هستند، ایران هم در این مسابقات پنج نماینده دارد.

وی در مورد شرایط ملی پوشان اظهار کرد: ما قبل از گرندپری لندن، به مسابقات گرندپری در مراکش رفتیم که تنها یک برنز حاصل کار ما بود، من از نتیجه ای که تیم ملی در مراکش به دست آورد ناراضی ام اما فکر می کنم که باتوجه به تزریق نیروهای جوان به ترکیب تیم و پیدا کردن ارنج واقعی تیم و محک زدن ملی پوشان این نتایج طبیعی است.

نصر ازادانی عنوان کرد: همانطور که ما قبل از المپیک در آن زمان که به همراه مقانلو در تیم ملی فعالیت می کردیم باتوجه به تزریق نیروهای جوان گرندپری های اول و دوم خوب نتیجه نگرفتیم و به مرور ما در هر رقابت برنده شدیم، این تیم هم باوجود بازیکنان جوان مرحله به مرحله رشد می کند و امیدوارم در این مسابقات بهترین نتیجه را بگیریم.

وی تاکید کرد: اردوهای خوبی داشتیم همه تکواندوکاران در اردو حضور داشتند و بهترین تمرینات را پشت سر گذاشتیم.

مربی تیم ملی در مورد اولتیماتیوم به سجاد مردانی گفت: ما از سجاد انتظار کسب بهترین نتیجه را داریم و در همین رقابت های گرندپری مراکش با او صحبت کردیم که باید بهتر کار کند و نتیجه بگیرد، خودش هم مصمم شده که در این مسابقات نتیجه بگیرد، به هر حال مردم و کادرفنی و جامعه تکواندو از او مدال می خواهند و باید تلاش کند و بهترین نتیجه را به دست بیاورد.

مربی تیم ملی تکواندو در پایان گفت: در مسابقات مراکش همه به ما انتقاد می کردند که حریفان مردانی را آنالیز نمی کنیم و او در هر مسابقه به یک حریف خود نتیجه را واگذار می کند در حالی که ما به خوبی می دانیم سطح حریف مردانی از او بالاتر است و علتش هم این است که ما در وزن مردانی حریف تمرینی خوبی نداریم و شاید همین موضوع باعث شده او انگیزه کافی برای کار کردن نداشته باشد. در هرحال برای این مسابقات خوب تمرین کرده و ما امیدوار به کسب بهترین نتیجه برای او و دیگر تکواندوکاران هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار