مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی :

راهپیمایی سیزده آبان در تاریخ ماندگار می شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: راهپیمایی سیزده آبان امسال در تاریخ ماندگار خواهد شد.

کد مطلب: ۶۷۴۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، علیرضا کاظمی در جلسه ستاد هماهنگی راهپیمایی سیزده آبان، محکومیت سخنان اخیر رئیس جمهورآمریکا عنوان کرد: آنچه رئیس جمهورآمریکا از خود نشان داد فرصت جدیدی پیش روی نظام اسلامی و مردم ما قرارداد وبه لطف خدا راهپیمایی سیزدهم آبان امسال در تاریخ ماندگار خواهد شد.
وي حضور با شکوه دانش آموزان و خانواده آنان و نگاه خلاقانه و نوآورانه با محوریت خود دانش آموزان را دو محور اصلی برگزاری راهپیمایی امسال برشمرد و تصریح کرد: ساز و کاری برای تجلیل از دانش آموزان، تشکل‌ها و مدارسی که خلاقانه در راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند اندیشیده خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به لزوم ایجاد روحیه استکبار ستیزی در دانش آموزان عنوان کرد: سخنان مقام معطم رهبری و ریاست جمهور می تواند در راهپیمایی روز دانش آموز متجلی شود.
براتعلی منصوریان، معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش خراسان رضوی از آمادگی کامل آموزش و پرورش و نهاد های ذیربط برای برگزاری این راهپیمایی خبر داد و گفت:گروه 300 و سیزده نفری سرود دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه 2در آغاز راهپیمایی امسال همسرایی نموده و بیانیه دانش آموزی توسط یکی از تشکل ها قرائت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار