دستگیری زوج جوان سارق در نیشابور

با تلاش پلیس شهرستان نیشابور عاملان سرقت به عنف از راننده آژانس شناسایی و دستگیر شدند.

کد مطلب: ۶۷۳۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا از خراسان رضوی، سرهنگ «حسين بيات مختاري» فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور گفت: در پی گزارش سرقت به عنف طلاجات خانمي جوان در محدوده روستاي "شادمهرك" از توابع بخش مركزي نيشابور به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام و بلافاصله ماموران تجسس كلانتري 12 جمهوري به محل اعزام شدند.
وي افزود: ماموران انتظامي در تحقيقات اوليه دريافتند خانمي جوان به عنوان مسافر پس از تماس تلفني با آژانس بانوان درخواست سرويس جهت عزيمت به يك روستا در بخش مركزي مي کند كه در زمان رسيدن به مقصد تعيين شده به بهانه نداشتن وجه نقد با همسرش تماس كه مرد جوان به محض رسيدن با تهديد سلاح سرد اقدام به سرقت طلاجات این راننده کرده و از محل متواري مي شوند.
سرهنگ بيات مختاري خاطر نشان كرد: مشخصات متهمان به تمامی واحدهای گشتي سطح شهرستان نیشابور اعلام تا اين كه ماموران تجسس كلانتري 11 طالقاني هنگام گشت زني در همان محدوده به مردی موتورسوار که با مشخصات فرد زورگیر شباهت داشت مظنون که با توجه به پاسخ های ضد و نقیضش او را به كلانتري منتقل کردند.
وی ادامه داد: متهم 26 ساله در بازجوئی های به عمل آمده در مواجهه با مالباخته علاوه براین سرقت به یک فقره سرقت به عنف دیگر با كمك و همدستي همسر24 ساله اش اعتراف کرد که ماموران این فرماندهی بلافاصله همدستش را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطر نشان کرد: در عملیاتی دیگر کارآگاهان دایره عمليات ويژه طي يك عمليات پيچيده و فني نیز عامل ضرب و شتم و سرقت تجهیزات اداری یک شرکت تولیدی در بخش زبرخان را که جوانی 28 ساله است را نیز دستگیر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار