کیایی:

مراقبت از دانش آموزان باید به یک رسالت همگانی تبدیل شود

مديركل دفتر مراقبت در برابر آسيب هاي اجتماعي وزارت آموزش و پرورش گفت: مراقبت از دانش آموزان باید به یک رسالت همگانی تبدیل شود.

کد مطلب: ۶۷۲۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، نادر منصورکیایی در آیین افتتاحییه کارگاه کشوری پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سالن امام علی (ع) ارومیه اظهارکرد: سال گذشته ٤٠ درصد از دانش آموزان و ٢ ميليون نفر از والدين در زمينه برنامه های مختلف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تحت پوشش قرار گرفته اند .

وی افزود: سال گذشته برنامه های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای ٤ پايه ششم، هفتم، هشتم و نهم در ١٠٠ درصد مدارس کشور اجرا شد .

مديركل دفتر مراقبت در برابر آسيب هاي اجتماعي وزارت آموزش و پرورش گفت: راهنماي پيشگيري اوليه از اعتياد از ابتداي سال جاري در اختيار همه مدارس کشور قرار گرفته است .

منصورکیایی خاطر نشان کرد: جشنواره نوجوان سالم هر ساله اجرا می شود، در سال تحصيلي جاري نیز هفتمين دوره آن ويژه آسيب هاي اجتماعي پرخطر برگزار می شود .

وی با بیان اینکه استقرار نظام مراقبت اجتماعي از دانش آموزان را هدف گذاري كرده ايم؛ ادامه داد: براي شناسايي دانش آموزان در معرض خطر آمادگي كامل را داريم .

منصورکیایی با اشاره به اینکه برنامه مددكاري اجتماعي را در مدارس كشور دنبال مي كنيم؛ گفت: باید ضمن توجه به توانمند سازي دانش آموزان توجه ويژه‌اي براي دانش آموزان در معرض خطر و آسيب ديده داشته باشيم .

این مقام مسوول بیان کرد: در٤٠ هزار مدارس كشور كارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با رویکرد جامعه محور در سطح مدرسه اجرا می شود .

مديركل دفتر مراقبت در برابر آسيب هاي اجتماعي وزارت آموزش و پرورش گفت: تمامي ذي نفعان مدرسه باید در فرآيند پيشگيري مشاركت كنند و برای این منظور تدوین برنامه سالانه ضروریست .

وی خاطر نشان کرد: مجموعه آموزش و پرورش نسبت به آسیب‌های اجتماعي هوشيار و بيدار است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار