همزمان با سراسر کشور؛

مراسم مهر عاطفه‌ها در مدارس استان اردبیل برگزار شد

مراسم مهر عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل و به صورت شاخص در مدرسه ابتدایی دخترانه راهیان صادق اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۲۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، مصطفی کافی راد معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان در این مراسم که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد با اشاره به اینکه همه ساله مراسم مهر عاطفه‌ها در مدارس استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه یکی از وظایف مهمی است که بر دوش همه ما قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این که مدارس در ارتباط با مراسم مهر عاطفه‌ها ورود پیدا می‌کنند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و زمینه‌ای را فراهم می‌کند که دانش‌آموزان بیش از پیش نسبت به همنوعان خود احساس وظیفه داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل هم با تاکید بر اینکه دانش‌‌آموزان زیادی وجود دارند که به دلیل عدم تمکن مالی با سختی درس می‌خوانند، گفت: این چنین مراسم‌هایی زمینه رفع مشکل برخی از این دانش‌آموزان را فراهم می‌نماید.

حسین دشتی اظهار امیدواری کرد با ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه و احساس وظیفه‌‌ای که همه افراد جامعه نسبت به یکدیگر دارند، زمینه رفع مشکلات محرومان جامعه به صورت کامل فراهم شود.

در این مراسم هر یک از مسئولان اقدام به انداختن پاکت هدیه خود در صندوق در نظر گرفته شده کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار