زنگ «مهر عاطفه‌ها» در مدارس استان اردبیل نواخته شد

اردبیل(پانا) - مدیر کل و رییس شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی اردبیل گفت زنگ «مهر عاطفه‌ها» همزمان با سراسر کشور در مدارس این استان نواخته شد تا دانش‌آموزان نیکوکار کمک‌های خود را به همنوعان نیازمند اهدا کنند.

کد مطلب: ۱۲۱۹۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ «مهر عاطفه‌ها» در مدارس استان اردبیل نواخته شد

احمد ناصری،مدیر کل ورییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش استان در حاشیه این مراسم که با حضور قائم مقام کمیته امداد، مدیر سازمان دانش آموزی ،مسئولان استانی و شهرستانی ،مدیران مدارس، خیران و جمعی از اعضای پیشتازان سازمان دانش‌آموزی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در دبیرستان دخترانه دروه اول متوسطه سبلان ناحیه یک اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: «مهر عاطفه‌ها» با هدف تامین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزار می‌شود تا آنها بتوانند با آرامش خاطر به تحصیل بپردازند.
وی با اشاره به اینکه مرحله نخست «مهر عاطفه‌ها» در ۲۰ شهریور ماه سال‌جاری برگزار شد و اکنون در مرحله دوم این مراسم قرار گرفته‌ایم، بیان کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون خیران، کمکهای شایانی به حساب های اعلام شده توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کرده اند که امیدواریم با کمک‌های هرچه بیشتر بتوانیم بخش مهمی از نیازهای اساسی دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد را برطرف کنیم.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ نیکوکاری در بین کودکان و نوجوانان از دیگر اهداف برگزاری «مهر عاطفه‌ها» است، گفت: این طرح در سال‌جاری با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» برگزار شده است که دانش‌آموزان خیر نیز به طور قطع همچون سنوات گذشته به یاری همنوعان بی‌بضاعت خود صحنه ای دیگر به نمایش خواهند گذاشت.
ناصری با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری و مجازی صورت می‌گیرد، افزود: گوشی همراه و تبلت مهم‌ترین نیاز دانش‌آموزان مستمند محسوب می‌شود که با یاری خیران تلاش داریم این نیاز اساسی را رفع کنیم.
رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان با اعلام اینکه طرح «مهر عاطفه‌ها» تا ۱۱ مهر ماه سال‌جاری ادامه دارد، بیان کرد: ساده‌ترین روش برای یاری‌رسانی به دانش‌آموزان بی‌بضاعت جامعه کد آنی‌پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ است که خیران به سادگی می‌توانند کمک‌های خود را به حسابهای اعلام شده اهدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار