مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

۱۸۰۰ کودک از خدمات مهدکودک‌ها در استان بهره می‌برند

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در سطح استان اردبیل ۸ هزارو ۸۰۰ کودک از خدمات مهدکودک‌ها بهره می‌برند.

کد مطلب: ۶۷۲۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،بهزاد ستاری در مراسم افتتاح مهدکودک شهر کورائیم که با حضور مسؤولان شهرستانی صورت گرفت اظهار کرد: درحال حاضر ۸ هزار و ۸۰۰ کودک در سطح استان اردبیل در ۳۵۰ مهد کودک از آموزش‌ها و خدمات این مهدها استفاده می‌کنند .

وی از ارائه یک وعده غذای گرم در مهدکودک‌ها خبر داد و افزود: از ۱۵ مهرماه برنامه داریم در مهدکودک‌های سراسر استان تا پایان سالتحصیلی یک وعده غذای گرم ارائه دهیم .

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل درباره احداث ساختمان مجتمع خدمات بهزیستی در بخش کورائیم نیز بیان کرد: این مجتمع به منظور ارائه خدمات مختلف بهزیستی اعم از پیشگیری، توانبخشی و اجتماعی به جامعه هدف احداث می‌شود .

در این مراسم حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر هم با قدردانی از خدمات بهزستی به افراد تحت پوشش، به اهمیت تعلیم و تربیت کودکان اشاره کرد و گفت: تعلیم و تربیت کودکان در مهد کودک‌ها باید با سمت و سوی قرآنی و اسلامی بوده و مربیان مهدکودک‌ها دراین خصوص برنامه داشته باشند .

در این آئین، از حجت‌الاسلام نصیری خیر بهزیستی و خدایی شهردار کورائیم تجلیل و قدردانی شد و درپایان مراسم نیز مسؤولان کلنگ احداث ساختمان مجتمع خدمات بهزیستی کورائیم را در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع به زمین زدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار