کار گروهی یکی از رموز موفقیت در اجتماع است

معاون پرورشي و فرهنگي آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: باید كارگروهي را بيشتر از هر مهمي تمرين كنيم چراكه يكي از رموز موفقيت در اجتماع است.

کد مطلب: ۶۷۱۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، قدرت اله قاسمی در نشست فصلي نمايندگان مجلس دانش آموزي و مجامع مدرسين ،مربيان و اعضا سازمان دانش آموزي افزود: جمع نمايندگان مجلس دانش آموزي و مجامع اعضا و مربيان سازمان دانش آموزي همواره حاوي خبرهاي خوش هستند كه تداوم اين مهم را ارزو مي كنيم.


وی ادامه داد: جامعه امروزي ما همواره در موضوع سبك زندگي مشكلات عديده اي را به خود شاهد است كه به واسه اين مهم لذت هاي زندگي را از دست داده ايم.


قاسمی گفت: منش هاي زندگي كردن را گم كرده ايم براي حل اين مهم بايد منيت ها را از مجموعه رفتارهايمان حذف كنيم.


وی خاطر نشان کرد: سازمان دانش آموزي دقيقاً در اين نقطه تأثير خود را نشان مي دهد،اميدواريم آموخته هاي خود در اين مجموعه را در زندگي حقيقي نيز به كار گيري كنند.


وی با بیان اینکه اعضاي سازمان دانش آموزي بايد از خودگذشتگي را به توجه به منش هايشان در كارهاي جمعي و گروهي ثابت كنند، تاکید کرد: براي موفقيت در جامعه و زندگي تمرين صبوري،شكيبايي،گوش دادن، انتخاب موقعيت هاي مناسب جهت حرف زدن،بكارگيري جمله هاي ياورانه به جاي جمله هاي داورانه ، دوري از قضاوت هاي زودهنگام و فرود آمدن از مسند مقام و مسئوليت راه حل هاي بسيار خوبي محسوب مي شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار