مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:

ارزش های حاکم در دوران دفاع مقدس باید احیا شود

آیین بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین و همکاران فرهنگی در سالن همایش ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۶۶۸۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، ویژه برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار طلایی نیک معاون حقوقی و پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ،عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران،شورای معاونین ، روسای مناطق 21 گانه و همکاران فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سالن همایش ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: تقارن دو حادثه بزرگ در تاریخ ، یعنی حادثه عاشورا و دفاع مقدس از نکات بسیار قابل توجه است ،چرا که هر دو از ایثار ، خودگذشتگی ، پایمردی و آزادگی نشات گرفته است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال دفاع مظلومانه مردم این سرزمین در برابر نابرابری و استعمار تا دندان مسلح جهانی بوده است که با عنایت الهی طعم تلخ شکست و ناتوانی در برابر ملت بزرگ ایران بر کامشان نشست.

فولادوند با اشاره به پیام های معنوی و ارزش های انسانی دوران دفاع مقدس ، تاکید کرد:وظیفه داریم به عنوان معلم آن معنویت و راستی که نشات گرفته از احکام مقدس اسلام است به نسل آینده منتقل کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان با تاکید بر توسعه ارزش های دفاع مقدس ، تصریح کرد:باید رفتارها و ارزش های حاکم بر آن دوران احیا شود چرا که به آن ارزش ها همیشه نیازمندیم.

/خبرنگار: حمید کاظمی پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار