وجود طرحهایی مشخص برای تامین فضا های اموزشی در قانون بودجه

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در قانون بودجه طرح های مشخصی هم برای تعمیر و نو سازی مدارس فرسوده و هم برای تامین فضا های اموزشی وجود دارد

کد مطلب: ۶۶۸۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد

علی الهیار ترکمن در گفت و گو با پانا اظهار کرد: برنامه های حوزه توسعه مدیریت و پشتیبانی در مهر امسال مشارکت فعال در تنظیم لایحه بودجه سال 1397 است که بخشنامه ان به زودی ارسال می شود و قرار است دولت ان را تا 15 اذر ماه به مجلس ارائه کند و ما بایستی تمام تلاش خود را برای دستیابی به جایگاه مناسب در این برنامه برای اموزش و پرورش داشته باشیم.
وی گفت: از دیگر برنامه های ما اجرا و نهایی کردن بودجه 1396 است که در کنار ان تحلیل ها وبرنامه هایی قرار دارد که زمان زیادی را به ود اختصاص خواهد داد.
وی با اشاره به کاستی های موجود در فضای اموزش مدارس گفت: بخشی از کمبود های موجود درفضا اموزشی به ایراد های ساختمانی باز می گردد که نیازمند تعمیر جزی است. که برای این منظور در قانون بودجه طرح های مشخصی هم برای تعمیر و نو سازی مدارس فرسوده و هم برای تامین فضا های اموزشی وجود دارد که بر اساس شاص های استانی و نرم های ملی این عمل صورت می گیرد که سازمان نو سازی مدارس مسئولیت انجام ان را بر عهده دارد.
اللهیارترکمن گفت: برنامه بودجه کشور تامین تمام هزینه های تحصیل دانش اموزان را دنبال می کند که تعریف مشخصی هم برای سرانه هر دانش اموز دارد و هزینه های دریافتی کاملا به صورت داوطلبانه است. البته به نکته نیز باید توجه داشت که اموزش و پرورش با توجه به اینکه جز بخش های مشارکتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار