دستگيري سارق داخل خودرو با 20 فقره سرقت در نیشابور

با تلاش پليس شهرستان نيشابور سارق حرفه اي لوازم داخلي خودرو ها دستگير و به 20 فقره سرقت اعتراف كرد

کد مطلب: ۶۶۶۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی . "حسين بيات مختاري" فرمانده انتظامی نيشابور گفت: در پي گزارش تعدادي از شهروندان مبني بر سرقت لوازم داخلي خودرو آنان در محدوده بلوار شهيد بهشتي موضوع در دستور كار پليس آگاهي این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: كارآگاهان دايره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت ها گشت های هدفمندی را با کلانتری های سطح شهر نیشابور آغاز کردند.

بیات مختاری تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چندین روز تحقیقات میدانی با استفاده از سرنخ های بجامانده به فردی سابقه دار مظنون و او را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی عنوان کرد: ماموران این فرماندهی با جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسي از مخفيگاهش تعدادي زیادی لوازم سرقتي وسایل داخل خودرو از قبيل آچار آلات، ضبط و پخش، مدارک خودرو ، فلش مموری و ... كشف کردند.

متهم 28 ساله در چندین مرحله بازجویی علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به 20 فقره سرقت لوازم داخل خودرو در محدوده بلوار شهید بهشتی و بلوار امام خمینی (ره) شهر نیشابور اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اشاره به معرفي متهم به دادسرا به شهروندان توصيه كرد: از گذاشتن وجوه نقد و اشياء قيمتي در داخل خودرو در زمان پارك جداً خودداري و با عمل به توصيه هاي پليس زمينه ارتكاب جرایم را از سارقان سلب کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار