شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان امروز در اراک افتتاح می شود

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی گفت: شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، تاسیسات، ماشین آلات و صنایع وابسته عصر از امروز 27 تا 31 شهریورماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی افتتاح می شود.

کد مطلب: ۶۶۶۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد

مهدی جهانمیرزایی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: دومین نمایشگاه بین المللی آلومینیوم ایران، اولین نمایشگاه HSE و چهارمین نمایشگاه صنعت برق ، آب و فاضلاب نیز در همین روز دایر خواهد شد.

وی ادامه داد: شانزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در فضایی به وسعت 5 هزار متر مربع و با حضور بیش از 70 شرکت کننده برگزار می شود.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی شرکت های مرتبط با حوزه ساختمان، انبوه سازی، آسانسور و پله برقی، سرمایش و گرمایش، شیرآلات، لوله و... و نمایندگی های شرکت های داخلی، خارجی مرتبط را از شرکت کنندگان این نمایشگاه برشمرد.

جهانمیرزایی بیان کرد: این نمایشگاه با هدف ایجاد فرصتی مناسب جهت نمایش آخرین دستاوردها و فن آوری های نوین این عرصه ها و خدمات مربوطه و فراهم نمودن زمینه لازم جهت مبادلات علمی،ت خصصی و اقتصادی برپا می شود.

وی در خصوص دومین نمایشگاه آلومینیوم ایران اظهار داشت: در این نمایشگاه نیز بیش از 60 شرکت مرتبط با صنعت آلومینیوم، پروفیل و مواد اولیه حضور خواهند داشت.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی اضافه کرد: این نمایشگاه در فضایی به وسعت 3 هزار مترمربع با هدف ایجاد بستر مناسب جهت انعقاد تفاهم نامه های تجاری میان شرکت های حاضر در نمایشگاه و متخصصین این حوزه برگزار می شود.

جهانمیرزایی ابراز داشت: نمایشگاه های HSE و صنعت برق، آب و فاضلاب نیز با رویکرد بهینه سازی مصرف انرژی و حضور واحدهای مرتبط با سلامت و ایمنی، سازمان محیط زیست و شرکت پتروشیمی اراک و شرکت های مرتبط برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه ها از ساعت 16 تا 22 آماده بازدید علاقمندان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار