نشست صمیمانه جمعی از فرهنگیان خارگ با نماینده مجلس شورای اسلامی

تقدیر فرهنگیان خارگ از حجت الاسلام والمسلیمن خدری نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه بوشهر ، گناوه ، دیلم وخارگ صورت گرفت .

کد مطلب: ۶۶۵۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا خارگ ، طی سفر سه روزه نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه های بوشهر ،دیلم ،خارگ وگناوه به جزیره خارگ جمعی از فرهنگیان خارگ در نشستی صمیمی با وی دیدار کردند .

در این دیدار که با محوریت بررسی مسایل ومشکلات جامعه فرهنگیان خارگ برگزار شد فرهنگیان ضمن بازگو نمودن پاره ای از مسائل و مشکلات خود خواهان برطرف شدن مشکلات مذکور شدند .

حجت الاسلام والمسلمین خدری گفت : به فرهنگیان جزیره خارگ قول میدهیم در اولین فرصت مسایل و مشکلاتشان را پیگیری نموده وآنها را برطرف کنیم .

وی تصریح نمود : فرهنگیان خارگ با توجه به محدویت های موجود در منطقه با تعلیم وتربیت دانش آموزان ایثار و فداکاری را به حد کمال رسانده اند .

نماینده مجلس شورای اسلامی دراین نشست ضمن تقدیر ویژه از رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه گفت: در طی یکسال ریاست رضا برمک رئیس اداره آموزش وپرورش خارک می توان پیشرفت وترقی را هم در حوزه های عمرانی وهم در حوزه های آموزشی دید .

از جمله مشکلاتی که وی قول پیگیری جهت رفعشان را داد برقراری بوکینگ پرواز ، تعمیر ات منازل سازمانی 28 دستگاه فرهنگیان ، پیگیری حق جزیره و.... بود

گفتنی است برخی از مشکلات فرهنگیان مانند تسهیلات تردد باکشتی نیز در جلسه مذکور با پیگیری های حجت الاسلام والمسلمین حل وفصل شده و فرهنگیان خارگ نیز در همین راستا با اهدای لوح سپاسی از وی تقدیر وتشکر ویژه کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار