سرپرست شهرداری شهرکرد خبر داد

آمادگي شهرداري شهرکرد براي فصل بازگشايي مدارس

سرپرست شهرداري شهرکرد از فراهم شدن بسترهاي لازم براي استقبال از سال تحصيلي جديد در مرکز استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۳۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از چهارمحال و بختیاری؛ نورالله غلاميان دهکردي با اشاره به فعاليت‌هاي مجموعه مديريت شهري در آستانه ماه مهر و فصل بازگشايي مدارس اظهار کرد: فعاليت‌هاي متعددي در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، عمراني و خدماتي با محوريت مدارس در حال انجام است .

وي از مهم‌ترين اقدامات ستاد مهر شهرداري تا آغاز مهر را خط کشي معابر جلوي مدارس، نصب بنر، نظافت و پاکسازي سطح شهر، حضور مسؤولان شهري در ويژه برنامه‌هاي مدارس، ساماندهي سرويس‌هاي اياب و ذهاب عمومي مانند اتوبوس و تاکسي، لکه‌گيري معابر و برخي اقدامات فرهنگي ديگر عنوان کرد و گفت: شهرداري امسال به صورت ويژه به استقبال مهرماه مي‌رود و قصد دارد رضايت شهروندان و اولياي دانش‌آموزان را فراهم آورد .
غلاميان دهکردي افزود: تبليغات محيطي در خصوص تفکيک زباله تر و خشک، جمع اوري تابلوهاي روان در سطح شهر و نصب تابلو مغازه ها، نصب بنر با موضوع پيامهاي شهروندي،رنگ آميزي مدارس، توزيع اقلام فرهنگي در بين دانش‌آموزان و نصب بنر تبريک بازگشايي مدارس از جمله فعاليت هاي فرهنگي شهرداري به مناسبت فرا رسيدن سال سال تحصيلي جديد مي باشد .

سرپرست شهرداري شهرکرد تصريح کرد: توسعه و گسترش فضاهاي سبز، اجراي تمهيدات ترافيکي از جمله خط‌کشي‌هاي عابر پياده، نصب سرعت‌گير، نصب تابلوهاي هشدار دهنده و شناسايي و رفع گره‌هاي ترافيکي از ديگر اقدامات اين شهرداري است .

وي به کف‌شويي و جرم‌گيري داخل و شستشوي بدنه اتوبوس‌ها اشاره کرد و گفت: در مجموع بيش از 120 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل شهري از ابتداي سال تحصيلي آماده خدمت‌رساني به دانش‌آموزان و شهروندان است .

سرپرست شهرداري شهرکرد در ادامه به اجراي طرح بازرسي ويژه سازمان حمل و نقل، بار و مسافر اشاره کرد و گفت: در آستانه بازگشايي مدارس، بر سرويس مدارس نيز نظارت مي‌شود .

غلاميان دهکردي خاطر نشان کرد: همزمان با طرح استقبال از مهر نيروهاي آتش‌نشاني شهرداري شهرکرد ضمن آماده‌باش کامل به توزيع اقلام آتش‌نشاني، بروشور و آموزش روش‌هاي ايمني و چگونگي استفاده از کپسول‌هاي آتش‌نشاني توسط دانش‌آموزان در مدارس خواهند پرداخت .

وي خاطرنشان ساخت: در حوزه زيباسازي فعاليت‌هاي متنوعي با موضوع استقبال از ماه مهر صورت گرفته که از آن دست مي‌توان به پاکسازي ديوار نويسي و نقاشي غير مجاز سطح ديوار مدارس، جمع‌آوري نخاله‌هاي حاشيه مدارس و داخل جداول مقابل درب ورودي مدارس اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار