مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله

برای رشد و تعالی کشور باید بچه هایمان را با کتاب مأنوس کنیم

همایش جام باشگاه های کتابخوانی با حضور نویسنده فرانسوی مسلمان کلرژوبرت برگزار شد .

کد مطلب: ۶۶۳۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، همایش جام باشگاه های کتابخوانی با حضور فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش ، مسئولین ، فرهنگیان و اعضای جام باشگاه های کتابخوانی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کلاله برگزار شد .

در این همایش که با دعوت از نویسنده فرانسوی مسلمان کلرژوبرت اجرا شد ، فرماندار کلاله گفت : شهرستان کلاله در گلستان را به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی خواهیم کرد.

برزگر افزود: بر این باوریم که کتاب یار مهربانی است که در خردورزی برای رشد و تعالی انسانها تاثیر شگرفی دارد که ما در نظر داریم در آینده شهرستان کلاله را به پایتخت کتاب ایران معرفی کنیم.

حسین طاهری راد مدیر آموزش و پرورش هم خطاب به فرهنگیان حاضر در همایش گفت: شما می توانید برای مهربان کردن دانش آموزان با کتاب، بخشی از زمان کلاس را به این موضوع اختصاص دهید.

طاهری راد تاکید کرد: برای رشد و تعالی کشور باید بچه هایمان را با کتاب مأنوس کنیم .

در ادامه کلر ژوبرت نویسنده و تصویر گر کتاب های داستان کودکان با بیان نحوه علاقه مندی و آغاز نویسندگی به سوالات حاضرین پاسخ گفت .

در پایان از خانم کلرژوبرت به جهت حضور در این همایش تقدیر شد .

گفتنی است دانش آموزان مدارس روستاهای صالح آباد ، کاظم خوجه ، گوینلی ، اجن سنگرلی ، حاج حسن و یکه قوز هم با حضور در اردوگاه قدس کارگاه روخوانی کتاب را با حضور خانم کلرژوبرت برگزار کردند و در پایان خانم کلرژوبرت با حضور در جمع دانش آموزان به سوالات آنها پاسخ گفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار