با حضور مدیر کل تربیت بدنی در سنندج :

تیم های برتر رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی تجلیل شدند

با حضور بابویی مدیرکل تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش در سنندج، از نفرات و تیم های برتر بیست و هشتمین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی مرد سراسر کشور تجلیل شد .

کد مطلب: ۶۶۱۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا، در بیست و هشتمین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی مرد سراسر کشور و در بخش تیمی، استان هاي اصفهان اول ،کردستان دوم و خراسان رضوی سوم شدند.
در بخش انفرادی در گروه سنی پنجم، سید علی خسروی از کردستان سوم، امیر سرابی نژاد از خرسان رضوی دوم و نادر کرمی از استان کهکیلویه و بویر احمد به مقام سوم دست یافتند.در گروه سنی چهارم حسین دربانی از استان زنجان، عطا صالحی از کردستان و مصطفی خادمی اعظم از همدان به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند .
در گروه سنی سوم علیرضا جمشیدی از استان اصفهان اول شد، علی اکبر جهان دیده از خراسان رضوی دوم و حسین عجم اکرامی از شهرستانهای تهران به مقام سوم رسید .
در گروه سنی دوم مهدی حسن زاده از خراسان رضوی، لقمان بادیدست از استان کردستان و سید حمید عبداللهی از استان اصفهان عناوین اول تا سوم را کسب کردند .
در گروه سنی اول حسین خاک زاد از خراسان رضوی به مقام اول رسید ، سعید مولایی از شهرستانهای تهران دوم شد و خالد تکی زاده از هرمزگان نیز به عنوان سوم دست یافت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار