رسیدگی به 99 درصد پرونده های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال تاکنون یکهزار و 369 فقره پرونده تخلفاتی در حوزه قاچاق کالا و ارز در استان تشکیل شده و به یکهزار و 350 فقره پرونده معادل 99 درصد از کل پرونده های ورودی رسیدگی شده است.

کد مطلب: ۶۶۱۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعب ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان پس از طی مراحل قانونی متهمان را علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده به نفع دولت به پرداخت 261 میلیارد و 256 میلیون ریال محکوم کرده است.

وی با اشاره به اینکه این کالاهای قاچاق شامل البسه، سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی، سوخت و قطعات یدکی خودرو بوده است، اظهار کرد: ادارات تعزیرات حکومتی با همراهی یگان های انتظامی مستقر، مبارزه با قاچاق کالا را با هدف توجه به تولید داخل در دستور کار جدی خود دارد و این امر در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار امسال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

وی با اشاره به توقیف داروهای قاچاق ورودی به آذربایجان غربی اضافه کرد: بر اساس گزارش ماموران انتظامی استان، حامل این کالای قاچاق قصد داشت 6 هزار بسته داروی خارجی را به خوی منتقل کند که نیروهای حوزه مبارزه با قاچاق کالای انتظامی استان آن را توقیف کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: این پرونده به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز خوی ارجاع شد و قاضی این شعبه نیز متهم پرونده را به رد مال و پرداخت 463 میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار