تسلیت مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران در پی درگذشت دانش‌آموزان هرمزگان

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان مازندران در پی درگذشت تعدادی از دانش‌آموزان فرزانه‌ی استان هرمزگان در اثر سانحه رانندگی‌، پیام تسلیت صادر کرد.

کد مطلب: ۶۶۰۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، پیام علی اصغر قیصری بدین شرح است:

کلُّ مَنْ عَلیها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

خبر جانسوز و تألم‌بار تعدادی از غنچه‌های باغ علم و دانش سرزمین‌مان در سانحه تصادف مرگ‌بار اتوبوس حاملان این عزیزان، آن‌هم در طلیعه سال تحصیلی جدید، نهایت حزن و اندوه را بر روح و جان انسان مستولی می‌سازد و تنها با اتکا به بشارت پروردگار در صبر بر مصائب می‌توان از ابعاد دردآور این حادثه به انتظار بارش رحمت الهی ماند.

این ضایعه اسفناک را به خانواده‌های داغدیده و جامعه فرهنگیان ایران تسلیت عرض می‌کنیم و از حی منان عاجلانه انشراح صدر خانواده‌های داغدار این عزیزان را مسئلت دارم.

علی‌اصغر قیصری

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان مازندران

ساعت ۳ و ۵۹ دقیقه صبح امروز یک دستگاه اتوبوس حامل دانش آموزان دختر اهل رودان (استان هرمزگان) حوالی قلعه بیابان بخش جنت شهرستان داراب واژگون شد و بر اثر این رویداد، متاسفانه نه دانش آموز و یک مربی جان باختند و دیگر دانش آموزان که مجروح شده‌اند، به بیمارستان اعزام شدند.

این اتوبوس حامل 42 دانش آموز بود که به همراه دو سرپرست برای شرکت در اردو عازم شیراز بودند که در حوالی قلعه بیابان داراب دچار حادثه شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار