درخشش دانش آموزان ناحیه یک ارومیه درسومین جشنواره نوجوان خوارزمی کشور

دانش آموزان مدارس متوسطه اول مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه در مرحله کشوری سومین جشنواره نوجوان خوارزمی افتخار آفریدند.

کد مطلب: ۶۶۰۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، مرحله کشوری سومین جشنواره نوجوان خوارزمی در شهرمشهد مقدس با حضور ۱۸۵ دانش آموزان دختر و ۱۰۸ دانش آموز پسر برگزیده استان‌های سراسر کشور برگزار شد.

حاتمی دبیر اجرایی جشنواره در گفتگو با نماینده خبرگزاری پانا در مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه اظهار داشت: در این جشنواره دانش آموزان در پنج رشته پژوهش علمی، مسابقات آزمایشگاهی، دست سازه، زبان انگلیسی و زبان و ادبیات فارسی با هم به رقابت علمی پرداختند که در مرحله کشوری دانش آموزان این مدیریت توانستند رتبه دوم در بخش زبان انگلیسی، رتبه سوم در بخش ادبیات فارسی و نیز رتبه سوم در بخش تحقیق و پژوهش را کسب نمایند. همچنین در بخش بازارچه این جشنواره سودابه ساعی مدیر دبیرستان شاهد نسل پیام موفق به کسب رتبه اول کشوری گردید.

اسامی رتبه آوران سومین جشنواره نوجوان خوارزمی در مرحله کشوری به شرح ذیل می باشد:

تارا روانلو، پارمیدا طلعت، فرزانه مصطفایی از دبیرستان فرزانگان 1 دوره اول متوسطه در بخش زبان انگلیسی

صدرا عزیزیان از دبیرستان علامه حلی در بخش زبان و ادبیات فارسی

پانیذ اجاق زاده و ثنا وکیلی از دبیرستان نسل پیام در بخش تحقیق و پژوهش

مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه ضمن تبریک به این عزیزان،خانواده آنها و استاد راهنمای محترم و نیز مدیریت و عوامل اجرایی آموزشگاه هایشان، موفقیت سایر دانش آموزان را در مسابقات آتی خواستار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار