رئیس اتاق بازرگانی تبریز:

اقتصاد مقاومتی مهم ترین راه نجات اقتصاد کشور است

رئیس اتاق بازرگانی تبریز گفت: اقتصاد مقاومتی مهم ترین راه نجات اقتصاد کشور است و برای اینکه نتایج اقتصاد مقاومتی به نحو احسن باشد باید تمامی مسئولان و مدیران با برنامه های بخش خصوصی همکاری صمیمانه داشته باشند.

کد مطلب: ۶۶۰۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، صمد حسن زاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: رسانه یکی از عواملی است که برای ارتقاء جایگاه استان مخصوصا در بخش اقتصادی فعالیت دارد.

وی با اشاره به راهیابی سونیا اندیش به پنجمین پارلمان شهری تبریز افزود : حضور خانم اندیش در هیئت شورای شهر به عنوان اولین بانو از بخش خصوصی افتخار بزرگی برای اتاق بازرگانی است.

رییس اتاق بازگانی تبریز با اشاره به اقدامات مهم اتاق بازرگانی در سال 95 ادامه داد: در سال 95 هیئت های زیادی از کشور های خارجی اعم از ترکیه، گرجستان، آلمان و استرالیا به استان آمدند و جلساتی برگزار شده و مذاکراتی رو در رو انجام گرفته که بعضی موارد به نتیجه رسیده و بعضی در حال بررسی می باشند.

وی با اشاره به جلسات شورای گفت و گو اتاق بازرگانی گفت: جلساتی با مسئولین و شورا با پی گیری شخصی آقای جبارزاده در مورد بهبود مشکلات بنگاه های اقتصادی برگزار شده و با تصمیم گیری های لازم مشکلات رفع شده اند.

حسن زاده اظهار کرد : تعداد مصوبات جلسات شورای گفت و گو و بخش خصوصی 67 مورد می باشد که از این مصوبه ها 27 مصوبه مربوط به استان و 18 مصوبه ملی می باشند که 6 مورد از این مصوبات برای رفع مشکلات بخش تامین اجتماعی و مسائل بانکی می باشند.

رئیس اتاق بازرگانی تبریزدر مورد کمیسیون های اتاق بازرگانی گفت: کمیسون های مختلفی اعم از گردشگری، کشاورزی، صنعت و معدن و حمل و نقل در اتاق بازرگانی انجام شده است که در مورد این کمیسیون ها تصمیمات خوبی اتخاذ شده که در این بخش می توان به پی گیری کریدور آذربایجان شرقی اشاره کرد.

حسن زاده خاطر نشان کرد: مسئولان و مدیران کل کشور اگر با تمامی برنامه های اقتصادی همراهی نداشته باشند به موفقیت های خاصی در این بخش دست نخواهیم یافت.

وی گفت: نجفی شهردار سابق تبریز برای خرید زمین جدید اتاق بازرگانی به ما کمک زیادی کرده است.

خبرنگار: فاطمه دخت فرج

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار