از ظرفیت های دولت باید در مسیر توسعه و پیشرفت استفاده کنیم

فرماندار کاشان گفت:از ظرفیت هایی که در دولت یازدهم در حوزه تولید و اشتغال ایجاد شده است باید در مسیر توسعه و پیشرفت استفاده کنیم.

کد مطلب: ۶۵۹۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا کاشان، حمید رضا مومنیان در نشست شورای اداری شهرستان کاشان اظهار کرد: دولت به تنهایی نمی تواند فعالیت های مختلف در جامعه را ساماندهی کند و نیازمند همکاری و همیاری همه قوا است.

وی بااشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات 29 ردیبهشت تصریح کرد: حرکت جامعه در مسیر حاکمیت اخلاق مداری و اعتدال در رویه ها نتیجه برنامه های دولت تدبیر و امید است که دولت دوزادهم نیز بر اساس خواست مردم مستقر شد.

به گفته وی، برنامهاهی اعتدالی دولت یازدهم در دیپلماسی عمومی داخلی و سیاست خارجی مورد تایید دوباره مردم قرار گرفت و ادامه حرکت دولت را خواستار شدند.

وی تاکید کرد: چالش آب از مباحث اصلی شهرستان کاشان است که با قاطعیت اعلام می کنم، به واسطه برنامه ریزی و فرهنگ سازی های انجام شده، پنج درصد کاهش مصرف در بخش آب شرب محقق شد و امیدواریم که تا پایان سال جاری، شش درصد کاهش در بخش کشاورزی نیز حاصل شود.

به گفته وی، در بخش کشاورزی، طرح های آبیاری تجمعی و مکانیزه کردن آبیاری، تا 85 درصد تجهیزات به طور رایگان در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در تابستان گذشته، 29 روستا به وسیله تانکر آب رسانی می شد که امسال این رقم به 13 روستا رسید.

وی بااشاره به برنامه های دولت در مسیر تولید و اشتغال بر پایه اقتصاد مقاومتی گفت: در بخش تولید و صنعت، مشکلات بسیاری بود اما با مشارکت همه سازمانها، این مشکلات سازماندهی و مدیریت شد هرچند که به طور کامل برطرف نشده است.

معاون استاندار اصفهان گفت: بسته حمایت از تولید در سال گذشته 160 میلیارد ریال بود که امسال به 300 میلیارد ریال رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار