مرتضایی قهرودی سرپرست فرمانداری کاشان شد

کاشان (پانا) - با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استانداری اصفهان، آیین تکریم فرماندار پیشین و معرفی فرماندار جدید کاشان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۴۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مرتضایی قهرودی سرپرست فرمانداری کاشان شد

به گزارش پانا کاشان در این آیین با حکم محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، ضمن تقدیر از خدمات سه ساله حمید رضا مومنیان فرماندار پیشین کاشان، علی اکبر مرتضایی قهرودی، به عنوان سرپرست جدید این فرمانداری معرفی شد.

مرتضایی فرد، متولد سال 1349 تهران بوده و فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی از دانشگاه دهلی هندوستان است. از مهمترین سوابق وی می توان به مسوول گروه برنامه‌ریزی دفتر برنامه‌ریزی و بودجه وزارت کشور، ریاست مرکز برنامه ریزی نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات استانداری سمنان، مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری سمنان و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندای قم اشاره کرد.

معاونت مطبوعات خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همکاری با سازمان ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همکاری با مرکز بازشناسی اسلام و ایران، همکاری با مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و دفتر مطالعات و تحقیقات سیاسی وزارت کشور خصوصاً در حوزه پژوهش و تحقیقات در زمینه تاریخ معاصر از دیگر پیشینه کاری وی است.
حمید رضا مومنیان از 93 به عنوان به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری کاشان و از خرداد 95 به عنوان فرماندار کاشان معرفی شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار