149 طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید

فرماندار کاشان گفت:همزمان با گرامیداشت هفته دولت، 149 طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و کشاورزی،با اعتباری معادل یک هزار و 487 میلیارد و 800 میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۶۵۹۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پاناکاشان، حمید رضا مومنیان در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 55 درصد این طرح ها با مشارکت بخش خصوصی و عمومی اجرا شده است که این موضوع بر توجه وحمایت دولت برای تقویت بخش خصوصی تاکید می کند.

وی افزود : این طرحها شامل 54 عمران و بهسازی شهری و روستایی، 12 خدماتی، 41 برق، 5 میراث فرهنگی و صنایع دستی، 7 کشاورزی، 11 آب وفاضلاب شهری و روستایی، 8 ورزش و جوانان، 5 راهدای و 6 بهداشتی درمانی در شهرستان کاشان بوده است.
وی کمبود آب را چالش اساسی در منطقه کاشان ذکر کرد و گفت: با برنامه های ریزیهای انجام شده در بخش فرهنگ سازی و اصلاح شبکه توزیع آب، در سال جاری، فقط 13 روستای شهرستان با تانکر آبرسانی شد در حالی که در سال گذشته آب شرب 29 روستای این شهرستان با تانکرهای سیار تامین می شد.

به گفته وی، تامین آب و فرسودگی شبکه های آبرسانی، مهمترین مسایل مربوط به مشکل آب در مناطق روستایی است که در طول چهار سال گذشته با صرف 625 میلیارد و 700 میلیون ریال 70 کیلومتر بر طول شبکه فاصلاب این شهرستان افزوده شده است .
به گفته فرماندار کاشان در دولت تدبیر و امید، 10 کیلومتر به طول شبکه گاز کاشان اضافه شده که با گاز رسانی به روستای «نابر» این شهرستان در دهه فجر امسال جشن شکرگذاری گازرسانی به آخرین روستای کاشان برگزار خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار