جلسه دیدار مردمی استاندار خراسان جنوبی با مردم شهر سربیشه

استاندار خراسان جنوبی در این جلسه وظیفه مسئولین را همواره خدمت و کار عنوان داشت .

کد مطلب: ۶۵۸۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی، سیدعلی اکبرپرویزی استاندارخراسان جنوبی با بیان اینکه در شرایط سختی قرار داریم و خیلی از مردم نیازهای برحقی دارند که شرایط کشور به گونه ای نیست که بتوانیم آن را حل کنیم خاطر نشان کرد : اگر برخورد مسئولین با مردم صادقانه و از روی احترام باشد مردم دلگرم می شوند .

استاندار خراسان جنوبی همچننی با اشاره به هزینه های زیادی که در مرز ماهیرود انجام شده گفت: هدف ما همواره مطلوب کردن شرایط مرز برای افزایش صادرات است و به دنبال این هستیم که اکثر امورات به مردم واگذار شود .

پرویزی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اهل وعده و وعید نیستم به ایام انتخابات و هجمه های فراوانی که بر علیه برگزار کنندگان در آن ایام بود نیز اشاره ای داشت و افزود : نباید کاری کنیم که نظام آسیب ببیند و دولت را متفاوت ببینیم و آن را مورد هجمه های مختلف قرار دهیم و همه باید پایبند به اخلاق باشیم .

وی همچنین با بیان اینکه بابت تمامی کاستی ها و نقایص از مردم عذر خواهی می کنم افزود : در دو الی سه سال گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته ولی کافی نیست .

پرویزی با بیان اینکه نگاه ما برای توسعه؛ استفاده از منابع کشوری است و از منابع استانی کار پیش نمی رود از ارسال نامه ای به دفتر مقام معظم رهبری به منظور درخواست کمک به توسعه دو شهر نهبندان و سربیشه و تشکیل تیم و اعزام نماینده ای ویژه از سوی دفتر مقام معظم رهبری برای بررسی نیازها و فرصت های سرمایه گذاری در آینده ای نزدیک به این منطقه خبر داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار