سید حسن خمینی: در آینده حتماً شاهد روزهای بهتری هستیم

تولیت آستان مطهر امام خمینی(ره) گفت: مردم با عزم خود در انتخابات، دولت دوازدهم را سر کار آوردند و مجلس نیز به اعضای کابینه رأی اعتماد خوبی داد و امروز همه چشم‌ به راه توانمندی‌ها و قدرت دولتمردان دراجرای امور هستند.

کد مطلب: ۶۵۸۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی یادگار امام راحل و تولیت آستان مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی درمراسم تجدید میثاق هیأت دولت دوازدهم با آرمان های امام راحل(ره) ضمن تبریک هفته دولت، گفت: مردم با عزم خود در انتخابات دولت دوازدهم را سر کار آوردند و مجلس نیز به اعضای کابینه رأی اعتماد خوبی داد و امروز همه چشم‌ به راه توانمندی‌ها و قدرت دولتمردان دراجرای امور هستند.

تولیت آستان مطهر امام خمینی(ره) اظهارکرد: مطمئن هستیم که دکتر روحانی بیش از هر کس دیگری بر مسئولیت سنگینی که مردم بر دوش این دولت گذاشته‌اند، واقف هستند و امروز جامعه ما امیدوار و آماده گذر از سختی‌هایی است که بر اثر علل مختلف بوجود آمده است.

وی خاطر نشان کرد: امروز همه منتظر عمل به وعده‌های بزرگی هستند که در دوران انتخابات داده شده و رئیس جمهوری در پایبندی به آنها تأکید داشتند و مطمئنم و می‌دانم که رئیس جمهوری به عهده خود با مردم پایبند هستند و ما در آینده حتماً شاهد روزهای بهتری خواهیم بود.

تولیت آستان مطهر امام خمینی(ره) با بیان اینکه تلاش دولتمردان می‌تواند موجب برطرف شدن سختی‌های زندگی مردم باشد، گفت: وقتی دینداران عرصه حکومت را به عهده می‌گیرند، می‌دانند که حل مشکلات مادی مردم بهترین راه برای ترویج دینداری مردم است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار