منصور برزگر در گفت و گو با پانا:

کادرفنی باید پاسخگوی نتایج ضعیف کشتی آزاد باشد/ شرمنده مردم ایران شدیم

عضو شورای فنی فدراسیون کشتی عملکرد تیم ملی ایران در مسابقات جهانی را به هیچ عنوان قابل قبول ندانست.

کد مطلب: ۶۵۸۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد

منصور برزگر در گفت و گو با خبرنگار پانا درباره عملکرد ضعیف تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی گفت: به قدری نتایج ضعیف بود و کشتی گیران ما بد کشتی گرفتند که واقعا نمی دانم چه بگویم. در این رقابت ها برخی کشتی گیرها تجربه اولشان بود و آنچنان با رقابت های جهانی آشنایی نداشتند اما من در عجبم از عملکرد بازیکنان باتجربه ما، کشتی گیری مانند حسین خانی مقابل حریف ژاپنی چرا باید اینقدر ضعیف کار کند که کشتی برده را با شکست عوض کند، یا بهنام احسان پور که سومین تجربه حضور در مسابقات جهانی اش را پشت سر گذاشت اما این بار هم بد عمل کند. کشتی گیرهایی چون میثم نصیری و یاراحمدی هم ضعیف حاضر شدند

عضو شورای فنی با بیان اینکه این نتایج پذیرفته نیست، عنوان کرد: ما به هیچ عنوان از عملکرد کشتی گیران راضی نیستیم، به هرحال کشتی همیشه ورزش اول بوده و در هر میدانی افتخار آفرینی کرده اما اینبار نتوانست به این موفقیت برسد.

وی در پاسخ به اینکه ایراد اصلی کشتی گیران را در چه می داند، گفت: من فکر می کنم ایراد اصلی به سبک کشتی برمی گردد، آنها چندان سبک مناسبی بر روی تشک اجرا نکردند و از همین روی مقابل ضعیفترین کشتی گیرها هم کم آوردند و نتوانستند موفق شوند.

برزگر در پایان در پاسخ به اینکه طلایی از سمت خود به عنوان مربی برکنار می شود یا خیر، عنوان کرد: کادرفنی باید به ایران برگردد و گزارش عملکرد خود را به ما ارائه دهد و بعد در مورد آن تصمیم گیری کنیم، به هرروی نتایج به هیچ عنوان راضی کننده نبود و ما فقط شرمنده مردم ایران شدیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار