جلسه شورای آموزش و پرورش ارومیه برگزار شد

جلسه شورای آموزش و پرورش ارومیه با حضور فرماندار این شهرستان در آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه برگزار شد.

کد مطلب: ۶۵۷۸۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، قهرمان اشرف نجف آباد مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ارومیه گفت: شوراهای آموزش و پرورش به کشف قابلیت ها و توانایی ها و گستردگی اطلاعات نظام های مشارکتی مبادرت می کند و با ارائه راهکارهای مطلوب بسترهای فرهنگ اخلاق مداری و پیشرفت جامعه را زمینه سازی می نماید.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش کلید توسعه جوامع است وتداوم در همکاری و حمایت از آن خدمتگزاران در این نهاد را در تعالی خدمات رسانی مصمم تر می کند.

اشرف تاکید کرد: یکی از مهم ترین دغدغه های اولیاء سرویس های ایاب و ذهاب می باشد و لزوم دقت در انتخاب و نظارت بر عملکرد مسمر آنها صیانت از سلامت فرهنگی فکری جامعه را در بردارد.

وی اضافه کرد: سرمایه گزاری فضاهای آموزشی بالا بردن ارزش دارائی های فرهنگی است و دنیای زیبایی برای الهام گیری دانش آموزان بوده و سرزندگی اجتماعی به ارمغان خواهد آورد.

عباس حسن خانی فرماندار شهرستان ارومیه نیز اظهار داشت: نباید به برنامه های نمادین اکتفا شود و لازم است که در تمامی مدارس جشن پروژه مهر و زنگ افتتاح مدارس اجرا شود.

وی افزود: دستگاه های اجرایی بصورت گسترده نقش فعال در آئین بازگشایی داشته باشند و جشن های بازگشایی مدارس با حضور مسئولین در مناطق حاشیه ای شهر پررنگ تر اجرا شود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار