رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

عدم آگاهی مهم ترین مسئله در میان کاربران جوان و نوجوان فضای مجازی

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: امروزه عدم آگاهی از آسیب های فضای مجازی در میان کاربران جوان و نوجوان مهم ترین مسئله است.

کد مطلب: ۶۵۷۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ مرتضی عسگری در کارگاه آموزشی فرصت ها، تهدیدات و آسیب های فضای مجازی مطرح کرد: امروزه مهم ترین مسئله در بین جوانان و نوجوانان عدم آگاهی این قشر از جامعه از آسیب ها و خطرات فضای مجازی است.

وی با اشاره به اینکه امروزه جوانان و نوجوانان ما باید خانواده و پلیس را امین و دوست خود بدانند گفت: متاسفانه در بسیاری از رخداد ها به علت عدم آگاهی جوان و نوجوان ما نسبت به بسیاری از مسائل و تهدیدات اجتماعی به جای اعتماد به خانواده خود به افراد ناشناس اعتماد کرده و در این بین نه تنها مشکل اولیه وی حل نشده بلکه این افراد با سودجویی به اخاذی از نوجوان و جوان ما می پردازند.

رئیس پلیس فتا چهارمحال و بختیاری افزود: مدیرت شبکه های اجتماعی، تلفن های همراه هوشمند، کودکان و فضای مجازی، امنیت حریم خصوصی و آشنایی و پیشگیری از کلاهبرداری های مالی مهم ترین سرفصل های آموزشی در کارگاه آموزشی فرصتها، تهدیدات و آسیب های فضای مجازی است.

عسگری هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف در بین قشرهای جامعه را آگاهی بخشی به مردم و ایجاد یک اطمینان دو سویه عنوان کرد و گفت: باید مردم جامعه ما بدانند پلیس بهترین و امن ترین جایگاه برای مطرح و حل کردن مشکلات آن ها است و این موضوع باید در بین اقشار جامعه فرهنگ سازی و ترویج داده شود.

گفتنی است، کارگاه آموزشی فرصت ها، تهدیدات و آسیب های فضای مجازی با حضور بیش از 100 نفر شامگاه روز گذشته در بوستان بانوان شهرکرد برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار