فروشگاه زنجیره ای افق کوروش حامی اُتیسم شد

افق کوروش به عنوان اولین فروشگاه در صنعت فروشگاه های زنجیره ای کشور به جمع حامیان اوتیسم پیوست.

کد مطلب: ۶۵۳۷۸۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از روابط عمومی، فروشگاه زنجیره ای افق کوروش با هدف حمایت از کودکان، نوجوانان و جوانان مبتلا به اتیسم و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، با برگزاری اولین کلاس های دورهمی در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، حامی کودکان و نوجوانان اتیسم شد.

حمایت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از دورهمی کودکان اتیسم

اولین دوره از کلاس های دورهمی و آموزشی در فروشگاه زنجیره ای افق کوروش با حضور 20 تن از نوجوانان انجمن اتیسم ایران در فروشگاه زنجیره ای افق کوروش برگزار گردید.

این کلاس های دورهمی با محوریت " آموزش مهارت های اجتماعی و شهروندی"در یکی از شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در غرب تهران شکل گرفت و نوجوانان بالای 14 سال مبتلا به اتیسم به همراه مربیان انجمن اتیسم طی بازدید از فروشگاه افق کوروش با چگونگی خرید اقلام و محصولات غذایی در فروشگاه زنجیره ای آشنا شدند و آموزش های لازم را نسبت به نحوه ی خرید از فروشگاه کسب نمودند.

فروشگاه زنجیره ای افق کوروش به جهت گسترش همکاری و تعامل با انجمن اوتیسم ایران و با هدف اگاهی و اطلاع رسانی عمومی در جامعه و همچنین در راستای حمایت از کودکان و نوجوانان اتیسم و خانواده های آنان، نخستین فروشگاه در صنعت فروشگاه زنجیره ای کشور است که به جمع حامیان اتیسم پیوسته و میزبان جوانان و کودکان طیف اتیسم در فروشگاه های زنجیره ای شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار