مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل خبرداد:

احداث ۳ پاسگاه پلیس راه جدید در جاده های استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: سه پاسگاه پلیس راه با هزینه ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در جاده های این استان احداث می شود.

کد مطلب: ۶۵۳۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،علی رحمتی در بازدید مراحل احداث پاسگاه پلیس راه اردبیل - آستارا که با حضور فرماندار نمین انجام شد افزود: این پاسگاهها در مسیرهای اردبیل به آستارا ، گرمی به بیله سوار و جاده سرچم ساخته می شود .

وی با اشاره به اینکه این پاسگاه به صورت مدرن و با استفاده از مصالح پیش ساخته احداث می شود، بیان کرد: ساخت این نوع سازه برای اولین بار در استان اردبیل صورت گرفته است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در کشور فقط در تهران ، اصفهان و اردبیل از این نوع سازه ها برای ساخت پاسگاههای پلیس راه استفاده می شود .

رحمتی با اشاره به اینکه احداث پاسگاه اردبیل به آستارا از یک ماه پیش آغاز شده، افزود: این پاسگاه با ۴۰ میلیارد ریال هزینه تا مهرماه سال جاری به بهره برداری می رسد. این پاسگاه ۶۰۰ متر مربع بنا و یک هزار و ۸۰۰ متر مربع محوطه سازی دارد و در مراحل نازک کاری قرار دارد .

وی با بیان اینکه مبلمان و کارواش نیز برای این پاسگاهها در نظر گرفته شده ، تشریح کرد: هزینه ساخت این پاسگاه به صورت ۱۰۰ درصد از منابع سازمانی تخصیص داده شده و در اختیار این اداره کل قرار داده شده است .

وی افزود: با وجود حادثه خیز بودن جاده های استان اردبیل در زمینه پاسگاههای پلیس راه مجهز و مدرن کمبودهایی در استان وجود دارد. هم اکنون پنج پاسگاه پلیس راه در جاده های استان مستقر هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار