برگزاری همایش توجیهی انتخاب رشته کنکورسراسری 96 در شهرستان زاوه

کارشناس فرهنگی هنری ومشاوره آموزش و پرورش شهرستان زاوه از برگزاری همایش توجیهی انتخاب رشته کنکورسراسری 96 درزاوه خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۳۲۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، همایش با حضور همکاران ، مشاوران ودانش آموزان سال چهارم متوسط برای انتخاب رشته در کنکور سال 96 در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد

امیر بهروز کارشناس مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان زاوه اظهار داشت :امسال نیز همانند سال گذشته آموزش و پرورش شهرستان در بحث انتخاب رشته، خدماتی را به داوطلبان ارائه خواهد نمود. ..

وی افزود:‌ در اداره آموزش و پرورش زاوه یک پایگاه انتخاب رشته ویژه دختران و پسران فعال است که در این پایگاه‌ خدمات انتخاب رشته با دقت و شناخت کامل از وضعیت پذیرش دانشگاه‌ها توسط کارشناسان مشاوره تحصیلی ارائه می گردد .

کارشناس مشاوره تربیتی و تحصیلی آموزش و پرورش زاوه گفت:‌ مشاورانی که در پایگاه‌ انتخاب رشته به داوطلبان خدمات ارائه می‌کنند، از نحوه انتخاب رشته صحیح، ظرفیت دانشگاه‌ها و وضعیت سهمیه بندی‌ها بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی سازمان سنجش آگاهی کامل دارند .

گفتنی است در این همایش "نوروزی" مشاور این اداره نکاتی را در مورد انتخاب رشته و چگونگی روند آن ابراز داشتند و اطلاعات مفید و قابل توجهی را به دانش آموزان اراعه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار