رئیس برگزاری اردوی ملی قطب پنجم خبر داد:

برگزاری کارگاه های آموزشی و مهارتی در روز سوم اردوی ملی قطب پنجم

رئیس ستاد برگزاری اردوی ملی قطب پنجم گفت: اردوی ملی قطب پنجم در سطح قابل قبولی در حال برگزاری است

کد مطلب: ۶۵۲۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد

ابوالحسن قلی زاده،مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای تهران و رئیس برگزاری اردوی قطب پنجم در گفت وگو با خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، در رابطه بابرگزاری اردوی ملی مربیان پیشتاز قطب پنجم اظهارکرد: به لطف خداوند تا کنون اردو طبق برنامه ریزی های قبلی برگزار شده وپس از پذیرش و اسکان مربیان در روز اول، مراسم افتتاحیه با حضور قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور برگزار شد.

وی در ادامه افزود: کلاس های آموزشی تشکیلاتی، معرفتی و مهارتی در دو اردوی فرعی اعتدال و اقتدار از برنامه های روز دوم بود.

قلی زاده اظهار داشت: برگزاری محفل انس با قرآن توسط مربیان پیشتاز با حضور قاری بین‌الملی و سخنران کشوری از ویژه برنامه های روزدوم بود.

رئیس اردوی ملی قطب پنجم درمورد برنامه های آتی اردو تصریح کرد: پس از برگزاری کلاس ها و بجای آوردن نماز مغرب و عشا،برنامه‌ جنگ شب را با حضور هنرمندان کشور های اسلامی و کشورمان برای مربیان پیشتاز تدارک دیده ایم.

مدیر سازمان دانش آموزی شهرستانهای تهران، ضمن تقدیر از خبرنگاران پانا که با انعکاس برنامه های اردو فعالیت مهمی را انجام می دهند، بیان کرد: یکی از زیر مجموعه های شاخص سازمان دانش آموزی، خبرگزاری پانا است که این مجموعه دانش آموزی در این اردو با فعالیت خوب توانسته پوشش قابل توجهی از فعالیت های اردو مربیان پیشتاز انعکاس نماید.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار