تعمير بيش از 740 پست برق در استان مرکزی

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از تعمیر 742پست در استان طی 4 ماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۶۵۱۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، داود منصوری با بیان اینکه یک هزار و 64کیلومتر شبکه برق طی 4ماه سال جاری تعمیر و اصلاح شده است، افزود:21 هزار و 821 چراغ روشنایی معابر نیز اصلاح شده است.

وی بیان کرد: مانورهای مدیریت بحران و تعمیرات جهادی، برنامه ریزی برای نصب 30 سري خازن روی خطوط 20 کيلو ولت، ايجاد سيستم مديريت ولتاژ، تعمیر 47 ترانس در محل و انجام 50 مورد تعمیرات گروهی شبکه در راستای افزایش کیفیت ولتاژ تحویلی به مشترکین صورت پذیرفته است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با بیان اینکه 11 اکیپ خط گرم در استان مشغول فعالیت هستند، ادامه داد: با استفاده از پتانسیل گروه خط گرم بدون قطع کردن خط برق، تعمیرات و سرویس‌دهی به شبکه‌های برق انجام می‌شود و استان مرکزی توسعه عملیات خط گرم را در دستور کار خود قرار داده است .

منصوری اظهار داشت: انعقاد تفاهم نامه همکاري ايمني در حوزه شهروندي با ارگان هاي مرتبط، شناسايي تعداد 339 مورد کانون خطر در سطح استان و اصلاح 62 مورد از آنها از ابتداي سال جاری تا کنون در قالب بازديدهاي پياده روي از شبکه و تاسيسات توزيع برق از جمله فعالیت های انجام شده در حوزه ایمنی بوده است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی اضافه کرد: برگزاري 13 مورد مانور شناسايي و رفع موانع تبليغاتي از روي پايه هاي برق و جمع آوري 133 مورد مانع تبليغاتي و برگزاري 240 جلسه کلاس بازآموزي ايمني از دیگر اقدامات انجام شده در زمینه ایمنی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار