پذیرش 74 هزار فرهنگی در ستاد اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: 74 هزار فرهنگی در قالب 10 هزار خانواده از ابتدای سفرهای تابستانی امسال در ستادهای اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده اند.

کد مطلب: ۶۵۰۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد

فریدون سیدمصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش استانه آذربایجان غربی در بازدید از ستادهای اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی افزود: بیشترین مهمانان اسکان یافته استان آذربایجان غربی در شهرهای ارومیه، مهاباد و منطقه آزاد ماکو مستقر شده اند.

وی ادامه داد: هفت هزار خانواده به تعداد 53 هزار نفر روز در مدارس استان و بقیه در خانه های معلم و باشگاه فرهنگیان استان پذیرش شده اند.

سید مصطفوی اضافه کرد: ستاد اسکان فرهنگیان با 64 مدرسه و 510 کلاس از نوع 'الف و ب' و 180 کلاس ویژه در استان آماده پذیرش مهمانان فرهنگی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: امسال کلاس های درس استان با صرف 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به اقلام پذیرایی از مسافران تجهیز شده است.

وی گفت: از این محل 100 دستگاه یخچال، 100 دستگاه تلویزیون، 240 تخته فرش و حدود پنج هزار و 500 تخته پتو و بیش از یک هزار و 800 عدد بالش برای 17 شهرستان آذربایجان غربی ارسال کرده ایم.

سیدمصطفوی بیان کرد: 16 پایگاه، پذیرش فرهنگیان را در استان برعهده دارند و اطلاع رسانی های لازم در راستای اسکان بهینه میهمانان در استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: 298 نفر عوامل اجرایی دخیل در این زمینه هستند و ناحیه 2 ارومیه امسال مسئولیت اسکان در ارومیه را برعهده دارد.

سال گذشته یک هزار و 231 اتاق در قالب ستادهای اسکان فرهنگیان در آذربایجان غربی مورد استفاده قرار گرفت که پذیرای ٩ هزار و ٨٠ خانواده با بیش از 40 هزار نفر بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار