رییس شورای شهر تبریز:

لازمه فعالیت جدی اعضای شورا تا آخرین روز شورای چهارم/پیگیر مشکلات شهر

ریاست شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: شورای چهارم تا دوازدهم شهریور ماه سال جاری ادامه خواهد یافت و پیگیر مشکلات شهر خواهد بود.

کد مطلب: ۶۵۰۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، رییس شورای شهر تبریز صبح امروز در جلسه شورای شهر در ابتدا با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران با تلاش خود در راستای حل مشکلات مردم گام بر میدارند و این در حالی است که در این راه سختی هایی را به جان می خرند تا مسائل و مشکلات مردم را به گوش مسئولین برسانند.

شهرام دبیری با اشاره به لایحه مصوبه شورای شهر تبریز مبنی بر حصول 30 درصد از عوارض کاربری های مسکونی روستاهای کجاباد آناخاتون خلجان کجوار و سایر روستاهایی که در طرح جامع جدید شهر تبریز که به شهر تبریز الحاق شده اند، گفت: این لایحه یکی از بندهای طرح ارزش گزاری املاک شهر تبریز بوده و در جهت حمایت از روستاهای توابع شهر تبریز تصویب شده بود که به دلیل اشکالاتی در نگارش آن توسط فرمانداری رد شد.

وی ادامه داد: در نگارش این لایحه به جای ذکر روستاهای توابع تبریز روستاهای اطراف ذکر شده است که به این جهت فرمانداری تبریز تاکید بر این داشت که این موضوع به شورای شهر ارتباطی نداشته و آن را رد کرد.

دبیری تاکید کرد: بایستی در جهت اصلاح این لایحه الحاقاتی از جمله افزودن روستای کرکج وکاربری های دیگر مرتبط با این موضوع نیز اضافه گردد و کاربری های مسکونی به کلیه کاربری تصحیح گشته و بر این که ساختمان هایی که احداث آن ها تا آخر سال 95 انجام پذیرفته است، شامل این لایحه گردند تاکید شود.

وی با اشاره به غیرت مردم آذربایجان گفت: این مردم همیشه در همه ی جهات به خصوص در دفاع از خاک و میهنشان پیشگام بوده اند و امروز نیز باید مسئولین با مدیریت مناسب و تلاش در این راستا سعی داشته باشند تا از این مردم تقدیری داشته باشند.

چشم کارمندان شهرداری هرماه به دست اعضای شورای شهر دوخته می شود

عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر این که ریاست شورای شهر تکلیف حقوق های معوقه کارمندان شهرداری را مشخص نمی کند، گفت: این درحالی است که این حقوق ها در مباحث بودجه مطرح گردیده و کارمندان باید هر ماه چشم به دست اعضای شورای شهر بدوزند و تقاضای پرداخت این حقوق ها را از ما بکنند و این با اصول نظام جمهوری اسلامی مغایرت دارد.

محمد حسن اسوتچی در ادامه با تاکید بر این که مسئولین به نارضایتی های مردم توجهی نمی کنند، گفت: دو منطقه از شهرداری ها تاکنون حقوق کارمندانشان را به صورت اقساطی پرداخت کرده اند و این درحالی است که برخی ها دریافتی های بالایی را از جای دیگر دارند و حقوق آن ها به این صورت پرداخت نمی گردد.

و در آخر نیز اصلاحات لایحه مصوبه شورای شهر مبنی بر حصول 30 درصد از عوارض روستاهای مذکور با اصلاحاتی، با 12 رای به تصویب رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار