مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل :

150 طرح آموزشی در استان اردبیل در حال اجراست

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: امسال 150 طرح آموزشی در مناطق مختلف این استان در حال اجراست که تعدادی از این طرح ها قبل از آغاز سال تحصیلی جدید تکمیل شده و مورد بهره برداری قرار می گیرند.

کد مطلب: ۶۴۸۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، دولت لطفی در نشستی با فرماندار خلخال افزود: این طرح ها شامل نوسازی احداث ساختمان مدارس جدید ، نمازخانه و سالن های ورزشی مدارس استان است که با تکمیل و بهره برداری از آنها بخش زیادی از مشکل کمبود فضای آموزشی در استان برطرف خواهد شد .
وی بیان کرد: در شهرستان خلخال نیز 21 طرح آموزشی در دست اجراست که 6 طرح نوسازی مدارس از جمله ساختمان در حال احداث روستاهای طولش ، لرد ، کبدوچی ، آل هاشم و دبیرستان شبانه روزی شهر کلور مرکز بخش شاهرود تا مهرماه امسال تکمیل می شوند .
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان با بیان اینکه از 120 میلیارد ریال اعتبار استانی نوسازی مدارس استان اردبیل در سال گذشته تنها 20 درصد تخصیص یافت افزود: در سال جاری اعتبار استانی نوسازی و تجهیز مدارس در برخی از شهرستان ها از جمله خلخال 2 تا سه برابر شده است .
فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این نشست با تقدیر از عملکرد مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: در حال حاضر محدودیت فضای آموزشی در شهر خلخال موجب ادامه فعالیت 2 نوبته برخی از مدارس بزرگ این شهر شده و انتظار می رود با تکمیل طرح های در دست اجرا این مشکل در سال تحصیلی جدید برطرف شود .
گفتنی است: شهرستان خلخال در جنوب اردبیل واقع می باشد. یکی از نخستین مدارس به سبک نوین در منطقه در دهه 20 در این شهرستان ایجاد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار