اجرای۱۰۰ میلیارد تومان طرح اقتصادی دراستان قزوین با کمک بنیاد برکت

استاندار قزوین گفت: با بستر سازی مناسب زمینه سرمایه گذاری بنیاد برکت در اجرای ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه اقتصادی در صنعت، گردشگری و کشاورزی و تکمیل طرح های نیمه تمام فراهم می شود.

کد مطلب: ۶۴۵۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در جلسه بررسی اجرای طرح های مشارکتی با بنیاد برکت اظهارداشت: از سوی بنیاد برکت ۱۰۰ میلیارد تومان برای مشارکت در اجرای طرح های اقتصادی و تولیدی و گردشگری پیش بینی شده که باید دستگاههای اجرایی طرح های خود را برای اجرا معرفی کنند.
وی افزود: برای ساخت مدرسه و آبرسانی و راههای روستایی و اشتغال در مناطق محروم هم ظرفیت های خوبی وجود دارد که می تواند مورد بررسی قرار گیرد.
استاندار قزوین بیان کرد: به دلیل محدود بودن اعتبارات دولتی برای رفع محرومیت از روستاها باید بخش خصوصی هم فعال شود که ظرفیت اعتباری بنیاد برکت در این راه بسیار تعیین کننده است.
وی اظهارداشت: در حوزه اشتغال و تولید هیچ محدودیتی نداریم و می توانیم مشارکت بنیاد برکت را جلب کنیم به شرط آن که مدیران دستگاههای گزارش دقیقی از ظرفیت های سرمایه گذاری ارائه کنند.
همتی بیان کرد:ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در استان و نیز انتقال مرکز درمان روانی در راه آهن قزوین از دیگر کارهایی است که باید بررسی لازم برای استفاده از ظرفیت بنیاد صورت گیرد.
استاندار قزوین اضافه کرد: اجرای طرح TOD در ایستگاه راه آهن برای ایجاد نمایشگاه اقتصادی دراین مکان از کارهای جدیدی است که برای اولین بار در کشور پیاده می شود.
وی گفت: این کار را با مشارکت مردم و اصناف اجرا می کنیم تا فعالیتی جذاب و اقتصادی در جنوب شهر با ایجاد سود مناسب برای مشارکت کنندگان مهیا شود.
همتی یادآورشد: در بخش گردشگری هم بناهای قدیمی خوبی در استان داریم که می تواند نوسازی و بازسازی شده و در اختیار گردشگران قرار گیرد که این طرح ها نیز قابل واگذاری به بخش خصوصی برای احیاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار