مدیر کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش:

برنامه ریزی درست باعث پرورشی خلاق در مدارس می شود

خبرگزاری پانا: مدیر کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش خطاب به مربیان و کارشناسان پرورشی گفت: نگاه های تیزبین و اندیشمندانه خود را به سمت برنامه ریزی درست فعالیتهای پرورش رهنمون نمایند تا پرورشی خلاق و باروحیه ای در مدارس داشته باشیم.

کد مطلب: ۶۴۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا، محمد ابراهیم محمدی در همایش معاونین و کارشناسان امور تربتی که یکشنبه 21 اسفند 91 در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، با توجه به اهمیت بخش پرورشی در آموزش و پرورشی افزود: اگر علت العلل همه کارهای ما پرورشی باشد، کلاس ها برای دانش آموز جذاب و مدرسه زندگی خواهد شد.

وی افزود: اگر کلاسی جذاب نیست، اگر مدرسه ای برای همکاران و دانش آموزان بسیار خسته کننده شده است این یک مشکل پرورشی است که نه تنها معاون پرورشی و مربی تربیتی بلکه همه باید ورود پیدا کنند و وظیفه تربیتی را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت تمامی معلمان در بخش اردویی و فرهنگی از برنامه هایی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

وی تصریح کرد: در بخش شورای دانش آموزی دبیر علوم اجتماعی وارد شود چون درسش آموزش مسائل اجتماعی، انتخابات، با فعالیت شورای دانش آموزی مرتبط است.

وی افزود: معلم تاریخ برنامه های بازدید از موزه ها را برنامه ریزی کند و معلم جغرافی اردوهای آشنایی با طبیعت را برنامه ریزی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار