با برنامه ریزی درست و تلاش و پشتکار، می توان ایرانی سربلند و پرافتخار ساخت

شیروان(پانا)- یکی از پیشکسوتان فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان شیروان در آیین تجلیل از دانش اموزان دختر رتبه آور مسابقات استانی و شهرستانی در شیروان اظهار داشت : با برنامه ریزی درست و تلاش و پشتکار می توان ایرانی سربلند و پرافتخار ساخت.

کد مطلب: ۱۴۰۵۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
با برنامه ریزی درست و تلاش و پشتکار، می توان ایرانی سربلند و پرافتخار ساخت

زینب قربانی در این آیین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: امیدوار هستیم که ان شاءالله برای ساختن ایرانی سربلند و پرافتخار، بتوانیم با برنامه ریزی مناسب برای یک سال تحصیلی، نتیجه ای پربار و سالی خوب و سرشار از موفقیت را داشته باشیم.

قربانی در ادامه با اشاره به اینکه مدرسه اولین محیط اجتماعی است که بچه‌ها با آن در ارتباط هستند، افزود: در سال‌های کرونا همه ما متوجه شدیم که هیچ چیز جای مدرسه را نمی‌گیرد و مدرسه بهترین مکان برای آموختن وظایف است و لذا همه دانش آموزان عزیز در این محیط است که با نظم، قانون و مقررات آشنا می‌شوند و دختران خوب این سرزمین هم در کنار همه عواطف و احساسات زیبای دخترانه خود در سنین نوجوانی باید این قوانین را برای جامعه ای خوب که در آینده به عنوان خانم معلم، مادران خوب، دکتر و مهندس جامعه خواهند بود آن را یاد گرفته و در زندگی گسترش بدهند.

این پیشکسوت فرهنگی از دختر به عنوان نگین، عزیز و همه چیز خانواده یاد کرد و ادامه داد: توجه به روحیه های دختران برای من بسیار بسیار مهم است، چرا که اگر دختر در خانواده روحیه اش خوب باشد حال همه خانواده خوب خواهد بود.

قربانی با بیان تقدیر و تشکر از تلاش های همه اولیاء محترم، همکاران ارجمند و دانش آموزان عزیزی که در سال‌های گذشته در مجموعه خوب و قوی آروند حضور داشتند، گفت: همه این عزیزان در جهت ارتقای کمی و کیفی این مدارس همواره تلاش کردند و زحمت کشیدند به ویژه خانم فریبا محمودی که با مدیریت خوب و قوی، در کنار تیم بسیار قدرتمندشان، معاون اجرایی خانم مروارید آلخانیان، معاون پرورشی و مجری برتر کشوری خانم عطیه یوسفی و سایر همکاران مجموعه توانستند مجموعه را به اینجا رسانده و به دست ما بسپارند و ان شاءالله ما هم بتوانیم با حمایت‌های اولیای عزیز، دبیران ارجمند، تیم مدیریتی و دختران خوب آموزشگاه، بتوانیم مدرسه را به آن جایی که در شأن و شایسته مجموعه قوی است، برسانیم.

مدیر دبیرستان دخترانه آروند با اشاره به اینکه گوش شنوا داریم و به موقع و به جا از انتقادها، پیشنهادها و راهکارهای همه شما عزیزان استقبال خواهیم کرد، تصریح کرد: ارائه راهکارها و پیشنهادهای سازنده شما عزیزان ما را برای ایجاد شرایط و فضای بهتر برای دختران عزیزمان ترغیب خواهد کرد و ما هم بهترین راهکارها را انتخاب و در حد توان اجرا خواهیم کرد.

وی توجه به نکات امنیتی و زیبایی مدرسه در حد توان، رنگ آمیزی و سرامیک کردن کف کلاس ها، انتخاب دبیران مجرب سطح شهرستان، برگزاری کلاس‌های تقویتی در تابستان، آماده سازی برنامه درسی، هماهنگی برای تهیه لباس فرم و کتاب‌های درسی و کمک درسی، تنظیم قرارداد با سالن ورزشی ۱۳ آبان، تهیه هدیه و تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز، خوب و مستعد در حوزه‌های آموزشی و پرورشی، گروه بندی دانش آموزان، هماهنگی برای جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان، برنامه ریزی برای برگزاری آزمون ارزشیابی آغازین در ابتدای مهر ماه به عنوان ارزشیابی از دروس سال‌های گذشته با هدف رفع نقاط ضعف دانش آموزان و ... را به عنوان بخشی از فعالیت های انجام گرفته و در دست اقدام برشمرد.

علی ملکی از پیشکسوتان فرهنگی آموزش و پرورش نیز از قبولی ۲۲ نفر از دانش آموزان این مدارس در دبیرستان های دخترانه استعدادهای درخشان و نمونه خبر داد و گفت: تشکیل اتاق فکر اولیاء آگاه آروند، اجرای برنامه بوم مدرسه و مهارت آموزی با همیاری اولیاء در مدارس آروند، تشکیل انجمن های علمی با هدف کشف و هدایت استعداد های دانش آموزی و ... یکی از دلایل موفقیت این مدارس می باشد.

وی افزود: افتتاح ساختمان آموزشی پسرانه آروند با زیر بنای ۶۰۰ متر مربع و ثبت نام ۱۸۰ نفر در مدرسه پسرانه و۹۰ نفر در مدرسه دخترانه در پایه های هفتم، هشتم و نهم یکی از برنامه‌ های مهم این مجموعه می باشد.

مروارید آلخانیان معاون اجرایی دبیرستان دخترانه آروند نیز گفت: در این آیین که همراه با جشن آغاز سال تحصیلی است، از تلاش های مدیر قبلی دبیرستان دخترانه آروند، خانم فریبا محمودی (سالهای مدیریتی از 1395- ۱۴۰۲)، دانش آموزان پذیرفته شده در دبیرستان های دخترانه استعدادهای درخشان و نمونه، کوثر ترمیشی، کیانا صفدرزاده، زهرا سهیلی پور و مهرانه پگاه، دانش آموزان برگزیده مسابقات ورزشی، سیده لیلی سیدیان، مسابقه اسکیت رتبه اول شهرستان و نگار رجبیان مسابقه دو و میدانی رتبه دوم شهرستان، دانش اموزان ممتاز و رتبه های اول تا سوم هرپایه و فارغ التحصیلی نهم سال تحصیلی۱۴۰۲_۱۴۰۱ تجلیل به عمل آمد.

قرائت قرآن، پخش سرود ملی، معرفی تیم مدیریتی و دبیران سال تحصیلی جدید، تجلیل از عوامل اجرایی و دانش‌آموزان ممتاز، خوب و مستعد در حوزه‌های آموزشی و پرورشی و جشنواره نوجوان سالم، پخش کلیپ فعالیت های انجام گرفته، قرائت شعر توسط همکار فرهنگی و شاعر صغری ابراهیمی، معرفی آزمون های علوی با سرپرستی آقایان محمد محمدزاده کارشناس ارشد مشاوره و فرشاد محسنی دانشجوی دانشگاه فرهنگیان و رتبه برتر کنکور از دیگر برنامه های این جشن بود.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار