معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی:

اردوهای جهادی زمینه درونی کردن تربیت دانش آموزان را فراهم می کند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: اردوهای جهادی زمینه را برای درونی کردن تربیت دانش آموزان فراهم می کند زیرا افراد در عرصه سازندگی و کمک در بهبود شرایط مناطق محروم داوطلبانه و خودجوش فعالیت می کنند.

کد مطلب: ۶۴۵۰۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، مجتبی حیدری در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی 3 که در کانون بسیج اراک برگزار شد گفت: از کارکرد های اردوهای جهادی علاوه بر ساخت و ساز و تعمیرات، افزایش مهارت چگونه زیستن است.

وی اظهار داشت: در دیدگاه اسلام تربیت تنها خواندن و نوشتن نیست و اگر تعدادی از دانش‌آموزان پس از پایان یک بعد از تربیت که همان آموزش در مدارس است، بر خود تکلیف کرده که در فرصت ایام فراغت از تحصیل، داوطلبانه برای کمک به محروم حضور داشته باشند، بیانگر توجه به ابعاد دیگر تربیت است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: کمک به هم نوع و نیازمندان از جبنه‌های دیگر تربیت است که در تمام ایام و مقاطع مختلف تحصیل آموزش و پرورش به این مهم توجه داشته و آن را پیگیری می‌کند.

حیدری گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز بر استفاده هرچه بهتر از فرصت‌های تابستان برای تربیت و آموزش تاکید شده زیرا پرورش، آموختن و تربیت تنها مربوط به یک بازه زمانی خاص نیست و باید در تمام طول تحصیل دانش آموزان پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار