هنرآموزان هنرستان های کرج یک در مساباقت علمی-کاربری کشورخوش درخشیدند

مدیر آموزش و پرورش نلحیه یک کرج از درخشش هنرجویان هنرستان های کاردانش ناحیه یک در پانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش رتبه های برترکشور خبرداد.

کد مطلب: ۶۴۳۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد

وحید یعقوبی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج ضمن تبریک و تقدیر از مقام آوران پانزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی کشورو قدردانی از زحمات ارزشمند آنان و تلاشهای فراروان مدیران و مسئولین هنرستان های این هنرجویان، آرزوی توفیقات روز افزون در عرصه های مختلف علمی و کسب درجات عالی تر را از خداوند سبحان برایشان خواسته و افزود: طعم شیرین این موفقیت ها گوارای وجودتان باد.

یعقوبی در ادامه گفت : برگزاری این مسابقات می تواند باعث بروز خلاقیت های علمی و عملی و نیز تقویت روحیه رقابت جویی و رقابت پذیری و با هدف آشنایی جامعه با توانمندی های هنر جویان شاخه کاردانش و فنی حرفه ای و اشاعه فرهنگ کار و مهارت آموزی و همچنین فراهم آوردن شرایط مناسب به منظور بهبود کیفیت آموزش های مهارتی شود.

وی با تاکید بر اهمیت و نقش مهم و موثر هنرستان ها در بهبود وضعیت تولید و اشتغال زایی در جامعه گفت: هنرستان های کاردانش و فنی حرفه ای نقش ویژه ای در دانش بنیان کردن اقتصاد کشور دارند.در جهان امروزی موفقیت از آن کشور هایی است که دارای اقتصاد و دانش بنیان هستند، بحثی که رهبر معظم انقلاب نیز بر روی آن تاکید دارند از این رو ما هم هیچ راه گریزی نداریم جز اینکه از اقتصاد تک محصولی نفت، خارج و به سمت اقتصادی مبتنی برعلم و دانش و خلاقیت های نخبگان جامعه گام برداریم.

همچنین وی با اشاره به درخشش دانش آموزان ناحیه یک کرج تصریح کرد: دانش آموزان ایرانی در حقیقت جزو شاخص ترین استعدادهای جهان محسوب می شوند و همه ساله تعدادی از رتبه های برتر عرصه های مختلف علمی را به خود اختصاص می دهند. با توجه به استعدادهای سرشاری که در مراکز کاردانش و فنی حرفه ای استان وجود دارد باید توجه ویژه ای در راستای بروز و ظهور بیش از پیش آنها صورت گیرد.

در این مسابقات هنرجویان فاطمه عباسی، حدیثه زبرجدی و مائده کربلایی از هنرستان آیبنده سازان به ترتیب رتبه ی اول رشته چهره سازی ، رتبه دوم تصویر برداری ، رتبه سوم رشته خیاطی و هنرآموز مرضیه رسولی از هنرستان شهید چمران رتبه اول رشته نگارگری را از ان خود کردند.

گفتنی است این دوره مسابقات نوزدهم تیرماه در شهرستان ارومیه برگزار شد که تعداد یازده هنرجو از استان البرز حضور داشتند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار