فرماندار کاشان گفت:

دولت یازدهم نگاه ویژه ای به سلامت و رفاه شهروندان دارد

فرماندار کاشان گفت: اختصاص بیش از دو هزا ر میلیارد و 20 میلیون ریال در مباحث درمان مستقیم و غیر مستقیم در مجموعه مدیریت درمان شهرستان کاشان در سال 95 ، تجهیز و نوسازی ناوگان درمان، راه اندازی سامانه دفترچه درمان، نوسازی ناوگان آمبولانس و ... ، حاکی از نگاه ویژه دولت به مقوله سلامت و رفاه شهروندان دارد.

کد مطلب: ۶۴۳۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از کاشان، حمید رضا مومنیان اظهار کرد: دو محور امنیت و سلامت از مهم ترین موضوعات هر جامعه ای است و هنگامی که مورد توجه مسئولین قرار گیرد موجب ایجاد نشاط در جامعه می گردد .

وی افزود: دولت تدبیر و امید با برنامه های بنیادی در حوزه های بهداشت و درمان نگرش ها را به سلامت جامعه تغییر داده است . و سازمان هایی که خدماتی در جهت سلامت و رفاه مردم ارایه می کنند، نظیر سازمان تامین اجتماعی مورد توجه ویژه ایی واقع شده و به جایگاه اصلی خود در جامعه نزدیکتر شده اند .

وی با تأکید بر لزوم خدمت رسانی به مردم گفت : گاهی تاخیر در خدمت رسانی به مردم، برخورد های ناشایست با بیماران و کیفیت پایین خدمات رسانی در بعضی از مواقع، می تواند همه خدمات و زحمات انجام شده را زیر سوال برده و موجب تغییر دید مردم نسبت به نظام سلامت و درمان در کشور گردد .

مدیر درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان گفت: 347 هزار نفر از شهروندان منطقه کاشان بیمه تامین اجتماعی بوده و ازخدمات درمانی استفاده می کند .
علیرضا افشار افزود: 68 درصد جمعیت شهروندان مناطق شمال استان اصفهان شامل شهرستان های کاشان، نطنز و آران و بیدگل از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره مند می شوند .

به مناسبت فرارسیدن روز تامین اجتماعی، مدیر و جمعی از کارکنان مدیریت درمان تامین اجتماعی شهرستان های شمال استان اصفهان با معاون استاندار اصفهان و فرماندار کاشان دیدار کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار